ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Περιεχόμενα
Τρί 21 Μαρ 2017
Ο Γιάννης Σακαρίδης και ο Βασίλης Κουκαλάνι μας ξεναγούν στην Πλατεία ΑμερικήςΣάβ 21 Μαϊ 2016
Κάννες 2016: «Η βία λειτουργεί από μόνη της ως χαρακτήρας στην ταινία»Τετ 13 Απρ 2016
Κάννες 2015: Η Στρατιώτης του Λοράν Λαριβιέρ κερδίζει την μάχη τηςΠεμ 07 Απρ 2016
Ο σκηνοθέτης και οι πρωταγωνίστριες του Ixcanul μιλούν στο Cine.gr περί Μάγια, ηφαιστείων και άλλων δαιμονίωνΤετ 06 Απρ 2016
Ορκισμένες Παρθένες φλερτάρουν με την Αργυρή ΆρκτοCineντευξη
Παρ 23 Μαϊ 2014
Κάννες 2014: Μια Κορεάτισα στις Κάννες. Η July Jung μιλάει για την υποψήφια για Χρυσή Κάμερα ταινία της, "A Girl at My Door"
Συνέντυξη στην Πόπη Παπαδοπούλου

Οι δύο ευγενέστατοι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην συνέντευξη, ένας από την Αγγλία και ένας από το Βέλγιο μου δίνουν προτεραιότητα.
Πως νιώθετε που βρίσκεστε εδώ στις Κάννες και είστε υποψήφια;
Είναι απίστευτο! Είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία μου και ούτε που το φανταζόμουν ότι θα βρισκόμουν εδώ. Αυτό που ζω είναι εκτός πραγματικότητας!
Ο Κορεάτικος κινηματογράφος είναι στα καλύτερά του τα τελευταία χρόνια. Παρατηρούμε ότι οι περισσότερες ταινίες ασχολούνται με την εκδίκηση και την ανάγκη για απόδοση δικαιοσύνης.
Πολλές ταινίες γίνονται στην Κορέα κάθε χρόνο, εσείς μάλλον έχετε δει αυτές που ασχολούνται με τη δικαιοσύνη! Θα συμφωνήσω όμως μαζί σας πολλές ταινίες στην χώρα μου θέλουν στο τέλος να αποδίδεται η δικαιοσύνη.
Οι Κορεάτες δείχνουν πολύ ήρεμοι άνθρωποι. Στις ταινίες όμως παρατηρούμε χαρακτήρες με έντονες εκρήξεις, συναισθηματισμούς, ανθρώπους που ζουν έντονα δράματα.
Αυτό ακριβώς ήθελα να εκφράσω στην ταινία μου. Να δημιουργήσω έναν ήρεμο χαρακτήρα και αν τον νιώσατε και εσείς έτσι, τότε πέτυχα αυτό που ήθελα.

Ήθελα να δείξω πως δεν είναι η πρώτη φορά που η πρωταγωνίστρια μου νιώθει έτσι. Έχει ζήσει ξανά άδικες στιγμές, θα μπορούσε πολύ εύκολα να υπερασπιστεί τον εαυτό της λέγοντας ψέματα αλλά δεν ήθελε να αρνηθεί την αλήθεια, ούτε την μοίρα της.
Πως ήταν να δουλεύετε με τον παραγωγό Chang-dong Lee. Παρατηρούμε αρκετές ομοιότητες με τη δική του δουλειά, πώς επηρεαστήκατε από εκείνον;
Χαίρομαι που βρίσκετε ομοιότητες με τη δουλειά του, ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σας. Είμαι πολύ τυχερή που δούλεψα με τον Chang-dong Lee. είναι ο ίδιος που έχει κάνει την σκηνοθεσία και έχει γράψει το σενάριο της ταινίας Poetry. Τον θαυμάζω πολύ και σαν σκηνοθέτη, μου μετέφερε πολλά πράγματα από την εμπειρία του κατά τη διάρκεια της ταινίας και συμφωνώ με πολλά από αυτά που πρεσβεύει. Μου έδωσε πολλές σκηνοθετικές συμβουλές και με βοήθησε στο να παρατηρώ τους ανθρώπους. Με βοήθησε πολύ επίσης όταν έγραφα το σενάριο αλλά και στο να διατηρήσω ένα ρυθμό στην ταινία μου.
(ακολουθώντας την ερώτηση, ο Άγγλος συνάδελφος προσθέτει)
Αναφέρεστε στον ρυθμό του σεναρίου, της σκηνοθεσίας ή του μοντάζ;
Με βοήθησε πολύ, ειδικά στο στάδιο του μοντάζ. Όταν σκηνοθετούσα ήθελα να είναι πολύ λεπτός ο χειρισμός της διαδικασίας αυτής. Μετά όμως όταν επεξεργαζόμουν την ταινία μου, κατάλαβα πως αυτό δεν ήταν τόσο σημαντικό όσο να το να έχει η ταινία μου ρυθμό και αυτό είναι κάτι που μου δίδαξε εκείνος.
Στις υπόλοιπες ερωτήσεις των συναδέλφων η July Jung μίλησε για:
τα διαφορετικά θέματα με τα οποία ασχολείται, τη βία, τον αλκοολισμό, την ομοφυλοφιλία και ίσως και την τρέλα. Είναι μια πολύ φιλόδοξη κίνηση από μέρους της να τα συμπεριλάβει όλα αυτά στην πρώτη της ταινία. Δημιούργησε αρκετά πολύπλοκους χαρακτήρες στην ταινία της, υπήρχαν καθόλου στιγμές που ήθελε να επικεντρωθεί σε έναν μόνο από αυτούς;
Όλα αυτά τα θέματα είναι αρκετά μεγάλα για συζήτηση. Ήθελα να επικεντρωθώ στις διαφορετικές πλευρές των προβλημάτων αυτών αλλά δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Αυτά ήταν η αφορμή για να υπογραμμίσουν την μοναχικότητα της πρωταγωνίστριάς μου. Είναι μόνη της εξ αιτίας της ενδοοικογενειακής βίας, είναι μόνη της εξ αιτίας της ομοφυλοφιλίας της. Και οι δύο γυναίκες συναντούνται μέσα από αυτές τις καταστάσεις και ξεπερνούν την μοναχικότητα τους.
το εάν ήταν εύκολο να γράψει το σενάριο της κι αν έκανε κάποιες αλλαγές κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;
Το μόνο που ήξερα από την αρχή ήταν πως η πρωταγωνίστρια μου η Ντο Χι θα πάρει μια πολύ μεγάλη απόφαση. Θα επιλέξει κάτι πολύ σημαντικό για τη ζωή της, αυτό ήταν το σημείο εκκίνησής μου. Μέτα σκέφτηκα πώς μπορεί να ανακαλύψει κανείς αυτόν τον χαρακτήρα; Οπότε δημιούργησα έναν ακόμη, αυτόν της Γιουνγκ Ναμ την οποία θα ακολουθήσουμε προκειμένου να ανακαλύψουμε την Ντο Χι. Και έτσι μαθαίνουμε τα ίδια πράγματα που μαθαίνει και εκείνη για την Ντο Χι. Το σενάριο δεν ήταν εύκολο, ωστόσο δεν μου προξένησε προβλήματα, οι χαρακτήρες βασίζονται σε άτομα γνώριμα με εκείνα από τα μέρη στα οποία μεγάλωσα. Ήταν αρκετά ενδιαφέρον να γράφω για αυτούς, αλλά μετά έπρεπε να κάνω ένα τελικό ξεκαθάρισμα πριν την τελική τους μορφή.
πόσο εύκολο είναι να μιλήσει κανείς στη χώρα της για την ομοφυλοφιλία και την ενδοοικογενειακή βία.
Υπάρχουν πολλές Κορεάτικες ταινίες που ασχολούνται με την κακομεταχείριση ανηλίκων, αλλά για το θέμα της σεξουαλικής ταυτότητας ειδικά των γυναικών, δεν υπάρχουν αρκετές που να αναφέρονται σε αυτό το θέμα, δεν είναι δύσκολο να μιλήσει κανείς γι αυτό. Δεν γνωρίζω παρόλα αυτά γιατί δεν υπάρχουν αρκετές ταινίες γι αυτό.

Πρώτη φορά δουλεύετε μαζί, πως ήταν αυτή η εμπειρία για εσάς;
Song Sae-Byeok : Ήταν πολύ όμορφο να δουλεύουμε μαζί, είχα επιτέλους την ευκαιρία να συνεργαστώ μαζί της, μου αρέσει πολύ η δουλειά της.
Kim Sae-ron: Επιτέλους συνάντησα από κοντά έναν άνθρωπο που γνώριζα τόσα χρόνια, είχαμε πολύ χημεία μεταξύ μας. Είμαι πολύ χαρούμενη που δουλέψαμε μαζί.

Ο ρόλος σας ήταν πολύ δύσκολος για ένα μικρό κορίτσι. Είχε καθόλου κατεύθυνση από τους συμπρωταγωνιστές της; Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή γι αυτήν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;
Αρχικά δεν υπήρχε λεπτομερής καθοδήγηση από τη σκηνοθέτιδα. Το μόνο που μας έδινε ήταν συμβουλές έτσι ώστε να εκφράσουμε ελεύθερα τα συναισθήματά μας. Ο χαρακτήρας της Ντο Χι είναι σκοτεινός αλλά προκειμένου να με καθοδηγήσει μου έδινε παραδείγματα μέσα από ιστορίες. Δεν υπήρχε κάποια δύσκολη στιγμή, είναι συνολικά ένας πολύ δύσκολος χαρακτήρας αλλά τον σκέφτηκα πολύ, ποια υποδύομαι, τι είναι στην πραγματικότητα, προσπάθησα να τον καταλάβω μόνη μου.
Συμμετείχατε στο The Man From Nowhere με πολύ μεγάλη επιτυχία. Τι μάθατε από τον νέο σας ρόλο στην ταινία της July Jung ;
Με τον καιρό αποκτάω περισσότερες εμπειρίες, γνωρίζω περισσότερους ανθρώπους. Αποκτάω περισσότερες εμπειρίες και προχωράω σε επόμενα στάδια και τώρα να που είμαι εδώ με αυτόν τον ρόλο! Τον επέλεξα γιατί ήξερα πως θα είναι μεγάλη πρόκληση για εμένα, να ενσαρκώσω έναν τόσο σκοτεινό χαρακτήρα που με έκανε να σκεφτώ αν θα τα καταφέρω.

Πως αισθάνεστε μετά από αυτό τον ρόλο;
Αισθάνομαι πιο ώριμος, το Dohee-ya (A Girl At My Door) είναι μια ταινία που σε κάνει να σκέφτεσαι, η ατμόσφαιρα είναι δύσκολη, αναλογίζεσαι τι μπορείς να κάνεις με αυτόν τον ρόλο, πως μπορείς να τον αποδώσεις σωστά.
Στην παρέα μας προστέθηκε και η Doona Bae που απάντησε στην ίδια ερώτηση
Πριν από αυτή την ταινία οι ρόλοι που επέλεγα ήταν πιο ελκυστικοί, τώρα εκτιμάω μια καλογραμμένη ταινία, πλέον βλέπω πιο σφαιρικά τα πράγματα. Δεν κοιτάω το δέντρο αλλά το δάσος.
Πιστεύετε πως η ταινία έχει αμφιλεγόμενα μηνύματα;
Η ταινία θα βγει στην Κορέα σε δύο μέρες, οπότε θα αφήσω το κοινό να το αποφασίσει αυτό, αν είναι είναι δηλαδή μια αμφιλεγόμενη ταινία. Φυσικά υπάρχουν πολλά τέτοια μηνύματα αλλά σκοπός της ταινίας δεν είναι να κριτικάρει αυτά τα φλέγον θέματα, αλλά να προβάλει το αίσθημα της μοναξιάς, την ανθρώπινη φύση της. Νομίζω πως μέσα από αυτά τα θέματα οι θεατές θα έρθουν σε επαφή με το νόημα της ταινίας.

--------
Διαβάστε επίσης:
Οδηγός για το 67ο Φεστιβάλ των Καννών
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.