ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Περιεχόμενα
Πεμ 06 Ιουλ 2017
LifeArt Media Festival: Ένα νέο φεστιβάλ με έμφαση στις νέες τεχνολογίεςΔευ 05 Ιουν 2017
To Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας (FeCHA) επιστρέφει και φέτος στον θερινό κινηματογράφο ΛαΐςΚυρ 28 Μαϊ 2017
Το κόκκινο χαλί του 70ου Φεστιβάλ των Κανών: Ο ΑπολογισμόςΤρί 23 Μαϊ 2017
Κάνες 2017: Ο διεθνής τύπος γράφει για τη Θυσία του Ιερού ΕλαφιούΔευ 22 Μαϊ 2017
Κάνες 2017: Ο Γιώργος Λάνθιμος μιλάει για τις θυσίες του The Killing of a Sacred DeerCine Festival
Τετ 20 Μαϊ 2015
Κάννες 2015: Το Taklub του Μπριλάντε Μεντόζα θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το βραβείο του τμήματος "Ένα Κάποιο Βλέμμα"

Ο πολυβραβευμένος σκηνοθέτης Μπριλάντε Μεντόζα, που έχει ήδη στην κατοχή του το Βραβείο Σκηνοθεσίας για το Κινατάι από τις Κάννες το 2009, επιστρέφει φέτος σε αυτό, με την ταινία του Taklub στο τμήμα "Ένα Κάποιο Βλέμμα", έχοντας στον πρωταγωνιστικό ρόλο μια από τις σημαντικότερες Φιλλιπινέζες ηθοποιούς την Νόρα Αουνόρ. Μέσα από την ταινία του αυτή, ο Μεντόζα αφηγείται τις ζωές της Μπεμπέθ, του Λάρι και του Έντουιν που ύστερα από το χτύπημα του υπερτυφώνα Χαϊτάν στις Φιλιππίνες, αναζητούν στα συντρίμμια της πόλης Τακλομπάν τους νεκρούς τους. Τρεις άνθρωποι που αγωνίζονται να κρατήσουν την ανθρωπιά τους άθικτη και να προστατεύσουν όση πίστη τους έχει απομείνει.

Είναι αρκετά δύσκολο να συνειδητοποιήσει κανείς το μέγεθος που μπορεί να προκαλέσει το πέρασμα ενός τυφώνα στη ζωή των ανθρώπων που τον βιώνουν και τον τόπο όπου ζουν. Ο Μπριλάντε Μεντόζα μας αποδεικνύει πως συναισθάνεται τη φράση «όσα φέρνει η ώρα, δεν τα φέρνει ο χρόνος όλος» και αυτό θα τονίσει μέσα από την ταινία του. Τον χρόνο, τη στιγμή που η εξέλιξη έχει παγώσει και έχει περάσει βίαια σε νέες συνθήκες απλής επιβίωσης. Οι κάμερές του στήνονται σε ένα κατεστραμένο τοπίο με ανθρώπους που διατηρούν την αξιοπρέπεια τους, που συμπάσχουν με τον διπλανό τους και που πλέον γνωρίζουν πως καμία στιγμή στην ζωή, δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένη.
Η εκφραστικότητα της πρωταγωνίστριας Νόρα Αουνόρ που ενσαρκώνει μια μητέρα που έχει χάσει τρία από τα τέσσερα παιδιά της, επιβεβαιώνει την καταλληλότητά της για τον ρόλο της Μπεμπέθ. Μιας γυναίκας που προσπαθεί να παραμείνει ψύχραιμη μετά την καταστροφή και να προσφέρει όση αλληλεγγύη μπορεί στους γύρω της, διατηρώντας παράλληλα την ελπίδα να βρεθεί κάποιο από τα παιδιά της που χάθηκαν στον τυφώνα.

Ένα λιτό φιλμ με έντονο το ύφος του ντοκιμαντέρ που παρασέρνει ψυχικά τον θεατή, του οποίου το σώμα στέκει παγωμένο στην θέση που τον κρατά μακριά από μια τέτοια κατάσταση.
--------
Διαβάστε επίσης:
Οδηγός για το 68ο Φεστιβάλ των Καννών
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.