• ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...

  • Αριθμός ταινιών: 22316
  • Αριθμός συν/τών: 759967
  • Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Αφιερωμα


Παρ 26 Αυγ 2016

Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1981


Ο Σταύρος Γανωτής ξεχωρίζει τα διαμάντια της κινηματογραφικής σοδειάς




Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, ψάχναμε κάτι να «παίζει» τα σαββατοκύριακα, μια και τα προηγούμενα χρόνια είχε δημιουργηθεί μια ανάλογη παράδοση άρθρων. Και κάπως έτσι γεννήθηκαν τα Βραβεία «Χρονομηχανή Cine.gr» (της Σ.Γ. αφεντιάς μου…), που δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια προσωπική «εκδίκηση» στην ανυπαρξία αληθινά παγκόσμιων βραβείων κινηματογράφου. Τεστάραμε πολλές εκδοχές, αλλά καταλήξαμε στην πλέον χρονοβόρα, που θέλει τα εν λόγω βραβεία να σας κρατήσουν παρέα επί 81 βδομάδες! Θα τα πάμε, λοιπόν, αργά και βασανιστικά… Φυσικά, ο πρώτιστος σκοπός δεν είναι η άτυπη επιβράβευση των καλύτερων ταινιών ανά έτος, αλλά ένα αργόσυρτο ταξιδάκι από χρόνο σε χρόνο ανά την ιστορία της έβδομης τέχνης, όπως αυτή γράφτηκε μέσω των καλύτερων της φιλμικών δειγμάτων. Όπως κάθε βραβείο που σέβεται τον εαυτό του, έτσι κι εμείς θέσαμε κάποιους μικρούς κανόνες, πέρα από τις απαραίτητες επεξηγήσεις. Ας τα δούμε αυτά ανά κατηγορία...

Από τη δεκαετία του 1980 πολλά αλλάζουν, βασικά αναβαθμίζεται η «Χρονομηχανή», για τον απλό λόγο ότι περίπου από αυτό το σημείο έχω ξεψαχνίσει τόσο την κάθε χρονιά, που αδυνατώ να αντισταθώ στο να μην αναφερθούν περισσότεροι υποψήφιοι. Έτσι, αλλάζουν και κάποιοι «official rules», όπως θα δούμε πιο κάτω…

Καλύτερη ταινία: Πέρα από το αυτονόητο της καλύτερης ταινίας της χρονιάς, υπάρχουν και τέσσερις υποψήφιοι που συμπληρώνουν τη χρυσή πεντάδα του εκάστοτε έτους. Προσοχή: αυτοί οι τέσσερις είναι σε τυχαία σειρά, δεν υπάρχει δηλαδή σειρά αξιολόγησης πέρα της πρώτης. Η καλύτερη ταινία, όπως και η φύση συνολικά των νικητών, είναι επιλογές προσωπικές, αλλά ειλικρινά προσπάθησα να εξαντλήσω την αντικειμενικότητα μου, εις βάρος κάποιων προσωπικών αδυναμιών. Ελπίζω αυτό να το κατάφερα, γιατί πάντα είναι δυσδιάκριτα τα όρια κάθε ανθρώπου ανάμεσα στον νου και την καρδιά του. Για ένα κριτικό, ο νους είναι η μοναδική επιβαλλόμενη επιλογή, ενώ η καρδιά είναι η αυθόρμητη πλευρά του ως θεατής.

Καλύτεροι ρόλοι (5 υποψήφιοι ανά κατηγορία): Δεν είναι τυχαία η αναφορά σε ρόλους κι όχι ερμηνείες, μια και πάντα υποστηρίζω ότι ο ρόλος κάνει πρώτιστα την ερμηνεία, κι έπειτα βοηθάει η προσωπική σφραγίδα-ικανότητα του κάθε ηθοποιού. Δεν υπάρχει, δε, αναφορά σε πρώτο και δεύτερο ρόλο, μπορεί να είναι λογικό ότι κυρίως θα βλέπετε πρώτους ρόλους, αλλά δεν αποκλείεται η καλύτερη παρουσία της χρονιάς να προέρχεται από κάποιον λεγόμενο δεύτερο.

Καλύτερη περιπέτεια (5 υποψήφιοι): Απλά εδώ τα πράγματα, κι ελπίζουμε να έχουμε μια πιο «εμπορική» υφή. Η περιπέτεια μπορεί να ανήκει σε οποιοδήποτε είδος, μπορεί να είναι καθαρόαιμη περιπέτεια/δράση, μπορεί να είναι περιπέτεια εποχής, κωμική, επιστημονικής φαντασίας, φαντασίας κτλ. Σε όλες αυτές τις υπο-κατηγορίες, δεν αποκλείεται να δείτε κάποια ταινία που έχει ήδη εμφανιστεί και στην κατηγορία καλύτερης ταινίας.

Καλύτερη κωμωδία (5 υποψήφιοι): Εδώ θέλουμε καθαρό γέλιο. Όχι δηλαδή δραμεντί προς το δράμα, ή κάποια χαλαρή κομεντί, αλλά πολύ χιούμορ. Ο βασικός γνώμονας βέβαια δεν είναι η ποσοστιαία παραγωγή γέλιου, αλλά η συνολική ποιότητα του φιλμ.

Καλύτερο θρίλερ (5 υποψήφιοι): Ο όρος θρίλερ είναι τόσο γενικός, που μπορεί να μπερδεύει. Εμείς όμως εδώ ασχολούμαστε όχι με τα αστυνομικά θρίλερ, ή τα κατασκοπικά, δράσης κτλ, αλλά με αυτά που παρέχουν κάποια ανατριχίλα. Χωρίς να εξαιρούνται κάποιες συγκεκριμένες ταινίες μυστηρίου (με βάση τον φόνο, αλλά όχι την αστυνομική πλοκή, όπως συνήθως πχ τα νουάρ), πάμε κυρίως προς το καθαρόαιμο και παραδοσιακό θρίλερ, και φυσικά τις ταινίες τρόμου.

Καλύτερη ελληνική ταινία: Πολύ απλά εδώ τα πράγματα, και είναι πολύ κρίμα που υπάρχουν κάποιες χρονιές που αφήνουν δεύτερη (στην ουσία αόρατη για τα βραβεία) κάποια εξίσου μεγάλη ταινία μας. Δυστυχώς, δε, υπάρχουν χρονιές, ως και το 1942, που η κατηγορία μένει κενή, άνευ νικητή. Σε αυτό φταίει η έλλειψη παραγωγής, κι όχι κάποια έλλειψη ποιότητας.

Ειδική μνεία ψυχαγωγίας: Η απόλυτα προσωπική μας κατηγορία, για την οποία έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία, μια και φανερώνει συνήθως κάποια… αδυναμία μου. Σε αυτή διαγωνίζονται ταινίες που δεν κατάφεραν να κερδίσουν (ή να είναι καν υποψήφιες) σε κάποια από τις άνωθεν κατηγορίες (εξαιρούνται οι ρόλοι, αφού δεν αφορούν πρώτιστα την ποιότητα της ταινίας, αλλά όχι οι υποψήφιοι για καλύτερη ταινία), αλλά παρέχουν ένα συνολικό διασκεδαστικό πακέτο που αξίζει να επισημανθεί. Δεν υπάρχει όριο είδους ταινίας, απλά ο βασικός γνώμονας θέλει να είναι ταινίες, ας πούμε, «εμπορικές» που έχουν αυτό το «κάτι» για να περάστε αληθινά καλά.

Καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων: Από τη δεκαετία του 1980 αυξάνεται τόσο κατακόρυφα η παραγωγή ταινιών κινουμένων σχεδίων, που θα ήταν άδικο να μην υπάρχει μια ξεχωριστή αναφορά για αυτές. Κάποιες χρονιές, το να ξεχωρίσεις μονάχα μία είναι αληθινά σκληρό, αλλά το κινούμενο σχέδιο δεν είναι δα αληθινά ξέχωρο από το να είναι μια κανονική ταινία μυθοπλασίας, ώστε να έχριζε ακόμα πιο ξεχωριστής αναφοράς (με υποψήφιους, δηλαδή). Ίσως, έτσι, δούμε κάποιο καρτούν και στην πρώτη κατηγορία.

Καλύτερη Αυθεντική Μουσική: Ομολογώ ότι μάλλον άργησα να συμπεριλάβω το εν λόγω βραβείο, μια και οι σπουδαιότερες κινηματογραφικές μουσικές είναι προ δεκαετίας 1980. Αλλά με την όλη αναβάθμιση, άξιζε να μπει και το συγκεκριμένο.

Χρυσό φτυάρι: Κάτι αντίστοιχο του Χρυσού Βατόμουρου, και μάλιστα κοντά στη λογική να μην αναζητούμε με το ζόρι τη χειρότερη ταινία της χρονιάς (άλλωστε, τις πραγματικά χειρότερες ποιος θα μπει στη διαδικασία να τις δει ή καν να τις ανακαλύψει;), αλλά σε κάποια που είτε δημιούργησε ντόρο, είτε έκανε πρεμιέρα με υψηλές προοπτικές. Κι επειδή είναι ευαίσθητη η φύση του βραβείου, ελπίζω να μη στεναχωρήσουμε κάποιους με τις εν λόγω επιλογές.

Βραβείο αναγνωστών cine.gr: Last but not least! Εδώ έχουμε το εξής απλό. Είναι σαν να βγάζουμε διαχρονικά, ως το σήμερα φυσικά, τις ταινίες που επικράτησαν σε όλες τις άνωθεν κατηγορίες (φυσικά, δεν εξαιρούνται οι επιλαχόντες την πρώτη κατηγορίας), και να τις δίναμε σε εσάς τους αναγνώστες ώστε να επιλέξετε την καλύτερη. Μακάρι να είχαμε την ευχέρεια να συμπεριλαμβάναμε ατόφια όλες τις ταινίες του εκάστοτε έτους, αλλά επειδή ο νικητής δεν βγαίνει από μία μονάχα παράμετρο, αναγκαστικά, για να μη «χαθούμε» (ειδικά σε νεότερες χρονιές), θέτουμε σε εσάς μονάχα τη συγκεκριμένη λίστα προς ψήφιση. Ο επιμέρους κανόνας θέλει ο νικητής να βγαίνει από το σύνολο βαθμολογίας κοινού (μετράνε από τη δεκαετία του 1980 οι άνω των 10 ψήφων), αλλά σε συνάρτηση με την αναγνωσιμότητα της κάθε ταινίας και το σύνολο των δεκαριών της. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που και ένα ή δύο μόνο δεκάρια μπορεί να λένε όλη την αλήθεια, αλλά μετράμε παράλληλα και το πόσο ενδιαφέρεστε διαχρονικά για την κάθε μία από τις ταινίες.

1981


Πισότε, το Χαμίνι του Σάο Πάολο (Pixote: A Lei do Mais Fraco)
Σκηνοθεσία:
Hector Babenco
Πρωταγωνιστούν: Fernando Ramos da Silva, Jorge Juliao, Gilberto Moura
Ο 10χρονος Πισότε έχει αφήσει το σπίτι του και ζει στους δρόμους του Σάο Πάολο. Θα συλληφθεί από την αστυνομία και θα βρεθεί σε φυλακές ανηλίκων. Εκεί ζει και η Λιλίκα, μια τραβεστί, όπου θα κατηγορηθεί για φόνο που έκανε η αστυνομία. Ο μικρός Πισότε θα βοηθήσει αυτήν και τρία άλλα παιδιά να αποδράσουν και θα βρεθούν και πάλι στους αφιλόξενους δρόμους της πόλης.
trailer | φωτογραφίες


Η Γυναίκα της Διπλανής Πόρτας
(La Femme d`a Cote)

Η Γυναίκα της Διπλανής Πόρτας
Μεφίστο
(Mephisto)

Μεφίστο
Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού
(Raiders of the Lost Ark)

Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού
Ο Άνθρωπος από Σίδερο
(Czlowiek z Zelaza)

Ο Άνθρωπος από Σίδερο


Αντρικός Ρόλος

Warren Beatty
(Οι Κόκκινοι)

Warren Beatty
Jack Nicholson
(Ο Ταχυδρόμος Χτυπάει Πάντα Δύο Φορές)
Jack Nicholson
Philippe Noiret
(Το Ξεκαθάρισμα)
Philippe Noiret
Harrison Ford
(Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού)
Harrison Ford
Henry Fonda
(Στη Χρυσή Λίμνη)
Henry Fonda


Γυναικείος Ρόλος

Katharine Hepburn
(Στη Χρυσή Λίμνη)

Katharine Hepburn
Fanny Ardant
(Η Γυναίκα της Διπλανής Πόρτας)
Fanny Ardant
Diane Keaton
(Οι Κόκκινοι)
Diane Keaton
Meryl Streep
(Η Ερωμένη του Γάλλου Λοχαγού)
Meryl Streep
Helen Mirren
(Εξκάλιμπερ)
Helen Mirren


Περιπέτεια


Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού (Raiders of the Lost Ark)
Σκηνοθεσία:
Steven Spielberg
Πρωταγωνιστούν: Harrison Ford, Karen Allen, Paul Freeman, John Rhys-Davies
Ιντιάνα Τζόουνς, ο νέος ήρωας από τους δημιουργούς τού Τα Σαγόνια του Καρχαρία και του Πολέμου των Άστρων.
Λίγο πριν το ξέσπασμα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και λίγο μετά που έχουν γίνει φανερές οι προθέσεις ή μάλλον οι διαθέσεις του Χίτλερ, η κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής αναθέτει στον αρχαιολόγο Indiana Jones τον εντοπισμό της Κιβωτού των δέκα εντολών. Ο δρόμος προς το πολυπόθητο και μυθικό εύρημα που εξασφαλίζει απόλυτη δύναμη στον κάτοχό του περνάει μέσα από την αντίστοιχη επιθυμία του χιτλερικού επιτελείου που επικουρείται από τον Rene Belloq έναν Γάλλο αρχαιολόγο, με αμφιλεγόμενες αρχές και εξαιρετικά ελαστική αντίληψη περί αφοσίωσης...
trailer | φωτογραφίες | κριτική


Το Υποβρύχιο
(Das Boot)

Το Υποβρύχιο
Μαντ Μαξ Νο2: Εκδικητής Πέρα από το Νόμο
(Mad Max 2)

Μαντ Μαξ Νο2: Εκδικητής Πέρα από το Νόμο
Εξκάλιμπερ
(Excalibur)

Εξκάλιμπερ
Οι Ανθρωποκυνηγοί
(Southern Comfort)

Οι Ανθρωποκυνηγοί


Κωμωδία


Τα Φιλαράκια (Buddy Buddy)
Σκηνοθεσία:
Billy Wilder
Πρωταγωνιστούν: Jack Lemmon, Walter Matthau, Paula Prentiss, Klaus Kinski
Τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά φιλαράκια επιστρέφουν!
Ο επαγγελματίας δολοφόνος Τραμπούκο έχει αναλάβει την αποστολή να ξεπαστρέψει ένα γκάνγκστερ που πρόκειται να καταθέσει εναντίον της μαφίας. Κι ενώ είναι έτοιμος για το χτύπημα, πέφτει πάνω στον κατσούφη Βίκτορ Κλούνεϊ, που μόλις έχασε τη σύζυγο του από τον επικεφαλής μιας σεξουαλικής κλινικής. Η μανία του Βίκτορ να αυτοκτονήσει παρενοχλεί μονίμως τον Τραμπούκο, που μην έχοντας άλλη επιλογή, συμφωνεί να βοηθήσει τον νέο του «φίλο».
trailer | φωτογραφίες | κριτική


Άρθουρ, Αυτός ο Καταπληκτικός Κύριος 10
(Arthur)

Άρθουρ, Αυτός ο Καταπληκτικός Κύριος 10
Πολυέστερ
(Polyester)

Πολυέστερ
Γείτονες της Συμφοράς
(Neighbors)

Γείτονες της Συμφοράς
Μάθε Παιδί μου Γράμματα
Μάθε Παιδί μου Γράμματα


Θρίλερ


Έξαψη (Body Heat)
Σκηνοθεσία:
Lawrence Kasdan
Πρωταγωνιστούν: William Hurt, Kathleen Turner, Richard Crenna, Ted Danson
Του έμαθε ό,τι γνώριζε -για πάθος και φόνο.
Ο Νεντ Ρέισιν είναι ένας δικηγόρος που γνωρίζει μια μοιραία γυναίκα, τη Μάτι Γουόκερ. Οι δυο τους συνάπτουν σχέση, παρά το γεγονός ότι η Μάτι είναι παντρεμένη με ηλικιωμένο επιχειρηματία. Σιγά σιγά, η μοιραία γυναίκα θα παρασύρει τον Νεντ σε ένα οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης του ηλικιωμένου συζύγου που αποτελεί το εμπόδιο στη σχέση τους.
trailer | φωτογραφίες | κριτική


Μπλόου Άουτ: Ο Δολοφόνος του Μεσονυκτίου
(Blow Out)

Μπλόου Άουτ: Ο Δολοφόνος του Μεσονυκτίου
Ένας Λυκάνθρωπος στο Λονδίνο
(An American Werewolf in London)

Ένας Λυκάνθρωπος στο Λονδίνο
Το Ουρλιαχτό
(The Howling)

Το Ουρλιαχτό
Ντίβα
(Diva)

Ντίβα


Ελληνική


Οι Απέναντι
Σκηνοθεσία:
Γιώργος Πανουσόπουλος
Πρωταγωνιστούν: Άρης Ρέτσος, Μπέττυ Λιβανού, Γιώργος Σίσκος, Ντόρα Βολανάκη
Ένας μονόχνοτος νεαρός, που περνά όλη του τη μέρα κλεισμένος στο σκοτεινό του δωμάτιο παρατηρώντας μ’ ένα τηλεσκόπιο τους ανθρώπους των γύρω πολυκατοικιών, συγκεντρώνει το ηδονοβλεπτικό του ενδιαφέρον σε μια παντρεμένη. Ανάμεσά τους θ’ αρχίσει να αναπτύσσεται μια περίεργη σχέση τηλεφωνικής επικοινωνίας και ανταλλαγής βλεμμάτων, έως τη στιγμή που η γυναίκα αποφασίζει να κάνει το δραστικό βήμα και, από αντικείμενο θέασης, να γίνει υποκείμενο δράσης και να εισβάλει μέσα στο χώρο του παρατηρητή της.
trailer | φωτογραφίες | κριτική


Ειδική Μνεία Ψυχαγωγίας


Το Καταραμένο Άσμα (The Evil Dead)
Σκηνοθεσία:
Sam Raimi
Πρωταγωνιστούν: Bruce Campbell, Ellen Sandweiss, Richard DeManincor
Μπορούν να σταματηθούν;
Πέντε φοιτητές στη διάρκεια της εκδρομή τους κάνουν μια θανατηφόρα στάση σε μια εγκαταλειμμένη καλύβα στο βουνό που περικλείεται από ένα αδιαπέραστο δάσος. Κι ενώ προσπαθούν να τακτοποιηθούν για να περάσουν τη νύχτα, βρίσκουν ένα παράξενο βιβλίο γραμμένο σε μια άγνωστη γλώσσα, και μια κασέτα που αποτελεί και τη μετάφρασή του. Παίζοντας την κασέτα, μαθαίνουν πως πρόκειται για το Βιβλίο των Νεκρών και περιγράφει την ανάσταση κάποιων δαιμονικών πλασμάτων που καταλαμβάνουν τους ζωντανούς μετατρέποντάς τους σε ζόμπι. Το Κακό ξυπνάει και καταλαμβάνει έναν-έναν τους φοιτητές. Εκείνος που θα επιβιώσει πρέπει να κατακρεουργήσει τα σώματα των υπολοίπων διαφορετικά ο Θάνατος θα επιστρέφει ξανά και ξανά. Ο κύκλος του αίματος ανοίγει.
trailer | φωτογραφίες | κριτική


Κινούμενα Σχέδια


Αμέρικαν Ποπ (American Pop)
Σκηνοθεσία:
Ralph Bakshi
Τόσα χρόνια, τόσα όνειρα, τόσοι γιοι… κάποιος από αυτούς θα γίνει αστέρι.
Από τη Ρωσία του τέλους του 19ου αιώνα, έως τη Νέα Υόρκη του σήμερα, κι από το μπουρλέσκ στη ροκ, ένα ταξίδι στην ιστορία με κεντρικό θέμα τα μουσικά ρεύματα.
trailer | φωτογραφίες


Αυθεντική Μουσική


John Williams
(Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού)
John Williams


Χρυσό Φτυάρι


Κατάσκοπος Νέλλη
Σκηνοθεσία:
Τάκης Βουγιουκλάκης
Πρωταγωνιστούν: Αλίκη Βουγιουκλάκη, Φαίδων Γεωργίτσης, Δάνης Κατρανίδης, Καίτη Λαμπροπούλου
Στο Βερολίνο του 1936, η Νέλλη, μια ελληνίδα που σπουδάζει κλασικό τραγούδι, γίνεται διάσημη τραγουδίστρια σε όλη τη Γερμανία με τη βοήθεια του καλού της φίλου Βίλι. Ένα βράδυ ο Βίλι εξομολογείται στην Νέλλη ότι είναι Εβραίος, ενώ το ίδιο βράδυ θα γίνουν μάρτυρες του ξυλοδαρμού ενός νεαρού άνδρα από του Γερμανούς. Οι δυο τους θα κρυφτούν και μετά θα σώσουν τον νεαρό, που τον λένε Μπράιαν και είναι συγραφέας, ενώ η Νέλλη θα τον ερωτευτεί. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, ο Μπράιαν συλλαμβάνεται, και η Νέλλη με τον Βίλι επιστρέφουν στην Ελλάδα και αγωνίζονται στην αντίσταση.
φωτογραφίες | κριτική


Βραβείο Αναγνωστών


Οι Απέναντι
Σκηνοθεσία:
Γιώργος Πανουσόπουλος
Πρωταγωνιστούν: Άρης Ρέτσος, Μπέττυ Λιβανού, Γιώργος Σίσκος, Ντόρα Βολανάκη
Ένας μονόχνοτος νεαρός, που περνά όλη του τη μέρα κλεισμένος στο σκοτεινό του δωμάτιο παρατηρώντας μ’ ένα τηλεσκόπιο τους ανθρώπους των γύρω πολυκατοικιών, συγκεντρώνει το ηδονοβλεπτικό του ενδιαφέρον σε μια παντρεμένη. Ανάμεσά τους θ’ αρχίσει να αναπτύσσεται μια περίεργη σχέση τηλεφωνικής επικοινωνίας και ανταλλαγής βλεμμάτων, έως τη στιγμή που η γυναίκα αποφασίζει να κάνει το δραστικό βήμα και, από αντικείμενο θέασης, να γίνει υποκείμενο δράσης και να εισβάλει μέσα στο χώρο του παρατηρητή της.
trailer | φωτογραφίες | κριτική




---------

Διαβάστε επίσης:
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1979
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1978
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1977
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1976
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1975
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1974
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1973
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1972
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1971
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1970
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1969
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1968
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1967
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1966
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1965
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1964
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1963
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1962
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1961
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1960
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1959
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1958
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1957
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1956
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1955
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1954
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1953
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1952
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1951
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1950
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1949
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1948
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1947
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1946
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1945
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1944
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1943
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1942
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1941
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1940
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1939
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1938
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1937
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1936
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1935
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1934
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1933
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1932
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1931
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 1930
Η «Χρονομηχανή του Cine.gr»: 10-20`ς



 
 
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.