ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Περιεχόμενα
Τρί 11 Οκτ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 07 Ιουν 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 10 Μαϊ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 12 Απρ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 08 Μαρ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςCineDVD
Παρ 07 Οκτ 2005
Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΙΟΝΙΟΥ!
Πιθανότατα στο τελευταίο release της Audiovisual να μην υπάρχει κανένας μεγάλος εμπορικός τίτλος, που να σάρωσε στην κινηματογραφική του διαδρομή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα κάνουν καλή βιντεοκαριέρα. Ειδικά σε ότι αφορά το θρίλερ έκπληξη της χρονιάς Saw, εκτιμώ πως θα πάει πάρα πολύ καλά, ειδικά από την στιγμή που θα υπάρξουν ψίθυροι από στόμα σε στόμα για την εξέλιξη της υπόθεσης του. Μικρότερης εμβέλειας βεβαίως οι υπόλοιπες κυκλοφορίες, από τις οποίες ξεχωρίζει το δεύτερο επεισόδιο της Miss Congeniality, μια ακόμη εκδοχή της Carmen και το μουσικό Beyond The Sea.

![]() |

Στο Ράφι – Έχω επαναλάβει πολλές φορές την δυσαρέσκεια που μου προκάλεσαν οι αμερικάνικες παραγωγές του 2005, στον τομέα του φοβιστικού σινεμά. Ευτυχώς που οι Ασιάτες δηλαδή με τις επαναλαμβανόμενες προσπάθειες τους έχουν κρατήσει το επίπεδο του είδους σε κάποιο αξιόλογο επίπεδο. Την παντοκρατορία τους πάντως μέσα στον χρόνο που πέρασε αμφισβήτησε και μάλιστα με αξιώσεις μια ανεξάρτητη παραγωγή, που στηρίζεται στην ιδέα που γεννήθηκε στο μυαλό δύο Αυστραλών, που κυριολεκτικά κέρδισε τις εντυπώσεις, με την δυναμική και την ανατρεπτικότητα της. Το Saw …
Δύο άγνωστοι μεταξύ τους άντρες, ο Άνταμ και ο Λόρενς, βρίσκονται αλυσοδεμένοι σε μια σιχαμερή τουαλέτα, γεμάτοι απορίες για τον τρόπο που έχουν βρεθεί σε αυτήν την κατάσταση. Το επίπεδο του τρόμου τους ανεβάζει κατακόρυφα η ύπαρξη ενός δολοφονημένου αιμόφυρτου άντρα που βρίσκεται στην μέση του δωματίου, αλλά και το ότι όσο περνά η ώρα αντιλαμβάνονται πως κάποιος διεστραμμένος εγκληματίας, έχει στήσει ένα παράξενο παιχνίδι στην πλάτη τους. Ο κανόνας λέει πως μέσα σε οκτώ ώρες θα πρέπει να έχουν λύσει τους γρίφους που τους θέτει, ώστε να έχουν πιθανότητες ο ένας ή ο άλλος να σωθούν από την παρανοική του μανία.
Η μεγάλη δύναμη, αλλά ταυτόχρονα και η αχίλλειος πτέρνα του φιλμ είναι το σενάριο του. Από την μια με τις διαρκείς ανατροπές αλλά και τα ευφάνταστα τρικς που έχει στήσει στους φοβισμένους άντρες ο παράφρονας που τους παρακολουθεί, ο θεατής υποβάλλεται σε ένα σκοτεινό, σιχαμερό περιβάλλον, που το μόνο που μπορεί να του προκαλέσει είναι η ανατριχίλα. Από την άλλη μεριά όμως μια λίγο πιο προσεκτική ματιά στο στήσιμο του συνολικού script αποκαλύπτει κάποια κενά που δύσκολα μπορούν να υπερκαλυφτούν. Ξεπερνώντας όμως τα λάθη αυτά των Διόσκουρων συγγραφέων James Wan (ταυτόχρονα και σκηνοθέτης) και Leigh Whannell, μπορούμε με ευκολία να μιλήσουμε για ένα εναλλακτικό Se7en – είναι πασιφανής η απόπειρα τους να αναμορφώσουν το κλίμα της τεράστιας επιτυχίας του Fincher – που πραγματικά καταφέρνει περίφημα τον σκοπό του. Να κρατήσει τεντωμένες τις αισθήσεις αυτού που το παρακολουθεί για ένα δίωρο.
Δοσμένο με διαρκή φλασμπάκ και πολυεπίπεδες χρονικά σκηνές, το Saw λεπτό προς λεπτό εμβαθύνει και στους χαρακτήρες των δύο φυλακισμένων, προσθέτοντας εμβόλιμα κάποιες στιγμές φρίκης που δύσκολα μπορεί να ξεχαστούν από την μνήμη. Το κύριο στοιχείο της ταινίας όμως είναι πως τίποτα από όσα βλέπουμε δεν είναι στην πραγματικότητα αυτό που φαίνεται. Και το φινάλε είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό για τους χαρακτήρες των εμπλεκομένων στην υπόθεση.
Δυστυχώς όμως το “Σε Βλέπω” όντας μια παραγωγή χαμηλού κόστους, υποφέρει υπερβολικά στον τομέα των ερμηνειών, αφού οι δύο βασικοί του πρωταγωνιστές, ο όπως πάντα κακός Cary Elwes και ο προαναφερόμενος Leigh Whannell είναι υπερβολικοί στους ρόλους τους και διόλου ρεαλιστικοί σε αυτό που κάνουν. Ειδικά ο πρώτος, φέροντας στο πρόσωπο και το χειρότερο μέικ απ της κινηματογραφικής ιστορίας, σε πολλές στιγμές κόβει και τον ειρμό θρίλερ που έχι δημιουργηθεί. Περιφερειακά καλός είναι ο Danny Glover των Lethal Weapons, σε έναν ρόλο που του ταιριάζει, αυτόν του βετεράνου αστυνομικού και η Monica Potter ως σύζυγος.
Disc – Κανείς δεν θα μπορούσε να ζητήσει από την Audiovisual κάτι περισσότερο από αυτό που προσφέρει στο διπλό συλλεκτικό σετ της. Πολύ όμορφη συσκευασία – δυστυχώς για ευνόητους λόγους δίχως το χαρακτηριστικά κομμένο χέρι του πόστερ – που φέρει σε ευδιάκριτο πάντως σημείο το Α17, αφού είναι μια πολύ σκληρή πραγματικά ταινία για τους ανήλικους. Το μενού είναι καλοσχεδιασμένο και μέσω των εναλλασσόμενων εικόνων προδιαθέτει άμεσα για το τι στην αλήθεια πρόκειται να παρακολουθήσουμε: Τρόμο, τρόμο, τρόμο. Σε ότι αφορά πάντως στα τεχνικά στοιχεία του Saw, η κατάσταση είναι ελαφρώς διπρόσωπη αφού ναι με ηχητικά έχουμε μια σπουδαία μπάντα DTS 5.1 – όπως και η Dolby Digital EX δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη - να μας κάνει όλα τα εφετζίδικα χατήρια στο σύνολο των καναλιών του ηχητικού μας συστήματος, οπτικά όμως παρατηρείται ένας έντονος κόκκος και ελαφρύς αποχρωματισμός πλάνων, που πάντως να είναι πολύ πιθανόν να οφείλεται και στις φτωχικές συνθήκες λήψης των πλάνων. Καλύτερη οπτικοακουστική σκηνή πάντως επιλέγεται αυτή που απεικονίζεται στο εξώφυλλο της θήκης με τον δολοφονικό μηχανισμό τυλιγμένο γύρω από το κεφάλι της άτυχης γυναίκας, τα δευτερόλεπτα να χτυπούν βασανιστικά στην περιφέρεια. Εναλλακτικά δίνεται η δυνατότητα παρακολούθησης συνοδεία του σχολιασμού των δημιουργών αλλά και των πρωταγωνιστών του φιλμ.
Στο δεύτερο δισκάκι υπάρχουν αμέτρητα πρόσθετα, σε ένα χορταστικό μενού, που προσφέρουν ότι θα μπορούσε να ζητήσει ένας θεατής. Εκτός από τα τυπικά τρέιλερς, σποτς και πλάνα από την ταινία, υπάρχει ένα βίντεο κλιπ με τον τίτλο Bite The hand That Bleeds μαζί με το making of του, κάποιες αμοντάριστες στιγμές από τα γυρίσματα και μια επιπλέον ταινία μικρού μήκους – πολύ ενδιαφέρουσα με τον τίτλο Sawed Off. Σε γενικές γραμμές δηλαδή μια έκδοση που χαρακτηρίζεται από πληρότητα.
Μμμμ… - Η φίλοι του σκοτεινού και κάπως πιο μυστηριώδους σινεμά ήδη έχουν λατρέψει αυτά που προσφέρει το Saw. Αγωνία στο έπακρό και τεντωμένες αισθήσεις. Άλλοι είναι πιθανό να σταθούν στα μικρολάθη της και να την απορρίψουν. Σε καμία περίπτωση πάντως το φιλμ δεν περνά απαρατήρητο, αντίθετα – παρά τα συνήθη λεγόμενα για την γνώση της έκπληξης του φινάλε – παρακολουθείται με εφάμιλλο ενδιαφέρον και δεύτερη και Τρίτη φορά. Δείτε το οπωσδήποτε!
ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() SAW – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ
![]() |

Στο Ράφι – Τυπική περίπτωση αχρείαστου δεύτερου επεισοδίου μιας αξιόλογης επιτυχίας, που προέκυψε για την Warner προ μιας τριετίας, ανεβάζοντας ελαφρώς το εμπορικό επίπεδο της πρωταγωνίστριας του Sandra Bullock. Με την μόνη διαφορά φυσικά πως εδώ δεν υπάρχει ούτε η ανάλογη έκπληξη (εδώ καλά καλά δεν υφίσταται σενάριο), απουσιάζει ο πάντοτε έξοχος Michael Caine που είχε τον ρόλο του στυλίστα στο πρώτο μέρος αλλά και η Bullock δεν φορά πια τα ασεξουαλικά κοστούμια των ομοσπονδιακών, αλλά κομψές τουαλέτες, ρούχα που εντέλει της δεν της ταιριάζουν, αφού έχει πια τυποποιηθεί σε αυτόν τον ρόλο του άχαρου αγοροκόριτσου.
Στην ουσία δηλαδή το φιλμ που παρουσιάζει κάποιος κύριος με το όνομα John Pasquin αποπειράται να πάρει λίγη από την δόξα του προκατόχου του, μήπως και κατορθώσει να σταθεί ως θέμα. Βεβαίως δεν κατορθώνει να πετύχει και πολλά αφού από τα πρώτα λεπτά η υπόθεση μοιάζει χιλιοειπωμένη – μια απαγωγή, που κρύβει τις ρίζες της μέσα στο ίδιο το αστυνομικό σώμα – ενώ και η εξέλιξη της δεν δείχνει να παρουσιάζει ενδιαφέρον. Εκτός από την Bullock, που παρά το αξιόλογο πέρασμα της από το Crash, μάλλον σιγά σιγά στα σαραντα-κάτι της πρέπει να λογίζει σοβαρά το ενδεχόμενο της απόσυρσης από την ενεργό δράση, παίζουν ακόμη η Regina King, ως άγρια σωματοφύλακας της και ο William Shatner στον ρόλο του παρουσιαστή – καρικατούρας.
Disc – Πάντως το δισκάκι που προσφέρει η Audiovisual, είναι αρκετά προσεγμένο τεχνικά και δεν συμβαδίζει με την μέτρια ποιότητα του όλου πρότζεκτ. Και περιορίζομαι μόνο στο κομμάτι το οπτικοακουστικό αφού στα πρόσθετα εκτός από το τρέιλερ δεν πρόκειται να βρείτε τίποτα άλλο στα περιεχόμενα του DVD. Ηχητικά το Miss με το ζόρι 2, προσφέρεται σε μπάντα Dolby Digital 5.1, ικανοποιητική σε γενικές γραμμές, η οποία κυρίως εστιάζει στο κεντρικό κανάλι, αφήνοντας κάποια ελευθερία στην περιφέρεια σε κάποια πλάνα πολυκοσμίας. Στον οπτικό τώρα τομέα το κάδρο είναι αναμορφικό widescreen, υψηλής χρωματικής λεπτομέρειας και δίχως κάποια σημάδια που αφήνει συνήθως η συμπίεση. Βασικό χαρακτηριστικό η φωτεινότητα και η έντονη πολυχρωμία των εικόνων του.
Μμμμ… - Σε κάθε περίπτωση πάντως θα πρέπει να αγνοήσετε την συμβουλή που υπάρχει στο οπισθόφυλλο, όπου κάποιος σχολιαστής του UPN-TV αναφέρει πως το φιλμ είναι «πολύ έξυπνο και πολύ καλύτερο από το πρώτο». Μάλλον κάποια άλλη ταινία θα πρέπει να είχε κατά νου, ο συνάδελφος. Όχι…
ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() MISS CONGENIALITY 2 – – ![]() ![]() |

![]() |

ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() ![]() CARMEN – – ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |

ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() ![]() BEYOND THE SEA – – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |


Το CineDVD είναι μια προσφορά του

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.