ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Τρί 11 Οκτ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 07 Ιουν 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 10 Μαϊ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 12 Απρ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 08 Μαρ 2016
Home Cinema: οι φρέσκιες κυκλοφορίεςΤρί 13 Ιουν 2006
ΑΑΑΧ! ΜΥΡΙΣΕ ΜΟΥΝΤΙΑΛ...
Εμ! Οκτώ χρόνια αναμονής ήταν αυτά. Βλέπετε όσο και αν συμπαθώ κινηματογραφικά τους καλούς μου Ασιάτες, άλλο τόσο τους αντιπάθησα σε εκείνο το ποδοσφαιρικό έκτρωμα που παρουσίασαν το 2002 στα γήπεδα της Κορέας και της Τζάπαν, με συνέπεια η δίψα για θέαμα, φέτος στα στάδια της Γερμανίας να είναι περισσότερη από ποτέ. Με γεμάτο πρόγραμμα λοιπόν καθημερινό, από τις 4 μέχρι τις 6, από τις 7 έως τις 9 και από τις 10 στα μεσάνυκτα, που να βρεθεί χρόνος για το DVDάκι, που μοιραίως σαν οικιακή διασκέδαση περνά σε κατά πολύ υποδεέστερη μοίρα σε σχέση με τα φάλτσα του Totti και του Beckham. Παρόλα αυτά για τους ελάχιστους που δεν θα ασχοληθούν με την στρογγυλή θεά, οι εταιρίες έχουν φροντίσει για ένα σπέσιαλ μενού ψηφιακών δίσκων, που θα βρουν στις προθήκες των βιντεολεσχών ώστε να την σπάσουν – με το home cinema στο τέρμα - στους δίπλα, που με πίτσες και μπύρες, ασχολούνται με εκείνους τους 22 που κλωτσούν άτεχνα ένα παλιοτόπι…
PS – Πρέπει να είμαι ο μόνος παγκοσμίως που έχει στοιχηματίσει σε αποκλεισμό της παράς του Ronaldinho από τον πρώτο κιόλας γύρο…

Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
![]() |

Στο Ράφι – Ένα ακόμη κομματάκι του τόσο όμορφα πολιτικοποιημένου παζλ που μας παρουσίασε η φετινή χολιγουντιανή χρονιά, αποτελεί το Jarhead, που σατιρίζει με πικρό τρόπο, τις δύσκολες ημέρες που πέρασαν οι φαντάροι της υπερδύναμης, που συμμετείχαν στην επιχείρηση καταιγίδα της Ερήμου, πριν από δώδεκα χρόνια, πολεμώντας ουσιαστικά έναν εχθρό – φάντασμα. Το φιλμ που στηρίζεται στις αναμνήσεις των όσων διαδραματίστηκαν κάτω από τον καυτό αραβικό ήλιο, του στρατιώτη Άντονι Σουόφορντ, που χάρη στην απίστευτη ικανότητα του στην σκοποβολή, τοποθετήθηκε στο ειδικό σώμα ακροβολιστών, που θα σημάδευαν από κάθε απόσταση τους ιρακινούς εχθρούς. Όλα αυτά βέβαια με καθαρά φιλολογικό τρόπο, αφού η ταινία του Sam Mendes, ενός εκ των μεγαλύτερων δημιουργικών ταλέντων που έχει αναδείξει την τελευταία δεκαετία η βιομηχανία του κινηματογραφικού θεάματος, παρακολουθεί έναν ολόκληρο χρόνο πολέμου με την συμμετοχή της Αμερικής, δίχως όμως στην ουσία να υπάρχει εχθρός.


Disc – Η Videosonic όπως πάντοτε συνεπής στον έλληνα καταναλωτή, προσφέρει ένα αξιοπρεπέστατο δισκάκι, εισαγωγής, με υψηλά στάνταρντς αναπαραγωγής και αρκετά σημαντικών πρόσθετων για περαιτέρω μελέτη. Μελανό σημείο όπως πάντοτε το εξώφυλλο του πακέτου, που μοιάζει σαν…φωτοτυπία και επιτέλους θα πρέπει να βελτιωθεί κάποια στιγμή από την συγκεκριμένη εταιρία. Το μενού του δίσκου λιτό κι εύκολο στην πλοήγηση, δεν δυσκολεύει τον χειριστή, στο να μεταβεί στο σημείο που εκείνος θέλει να επιλέξει. Σε ότι αφορά τα τεχνικά στοιχεία του δίσκου, το θυμόμουν και από την εμπειρία της αίθουσας, πως ήταν πάρα πολύ ποιοτικά, δημιουργώντας μια εκπληκτική αίσθηση στον θεατή την ώρα της παρακολούθησης. Ξεκινώντας από την εικόνα, να πω πως το αναμορφικό κάδρο σε πλήρη έκταση 2.35/1, χαρακτηρίζεται από κάποια τεχνητά καψίματα της εικόνας – είναι οι στιγμές που η ίριδα των στρατιωτών αντιμετωπίζει προβλήματα από τον καυτό ήλιο – που δίνουν στο πάνελ, πλήρους λεπτομέρειας και ανάλυσης μια εντυπωσιακή όψη. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η περίπτωση της ηχητικής κάλυψης του Jarhead, αφού από την ώρα που οι φαντάροι αποβιβάζονται στην Σαουδική Αραβία, ξεκινά ταυτόχρονα και ένας μαραθώνιος λειτουργίας όλων των ηχείων που συμμετέχουν στο σύστημα μας, του κεντρικού, που αποδίδει τις άγριες φωνές του αρχιλοχία, των κύριων front, με βασικό χαρακτηριστικό την απόδοση κάποιων νοσταλγικών μουσικών αναμνήσεων της περιόδου, των surrounds που δεν ξεχνούν να μας θυμίζουν πως ζούμε σε εμπόλεμη ζώνη και του sub που σε κάθε οβίδα που πέφτει ταράζει ολόκληρο το δωμάτιο.

Μμμμ… - Βεβαίως και μιλάμε για μια ταινία που στα Box Offices tης Αστερόεσσας πέρασε παγερά αδιάφορη, πως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά από την στιγμή που έκρινε τόσο έντονα τον τρόπο δράσης του φιλοπόλεμου Υπουργείου Εθνικής Αμύνης και των επιτετραμμένων του. Ένας λόγος δηλαδή παραπάνω για να μην την χάσετε τώρα που κυκλοφορεί στο βίντεο και μάλιστα σε πολύ ποιοτική έκδοση…
ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() ![]() ![]() ![]() JARHEAD – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
![]() |



Disc – Πολύ καλή σε ότι αφορά τα τεχνικά στοιχεία της είναι η έκδοση της Audiovisual, που αναδεικνύει για ακόμη μια φορά τους λόγους που μια τέτοιου ύφους παραγωγή, είναι πολύ καλύτερα να την παρακολουθεί κανείς εντός της οικείας του από το να επισκεφτεί την σκοτεινή αίθουσα. Ξεκινώντας από το μενού θα ήθελα να πω πως είναι έξοχα δομημένο, αφού στην πλοήγηση ο χρήστης του δίσκου, κινείται στους σκοτεινούς διαδρόμους του οικήματος που έχει επιλέξει για παγίδα ο Jigsaw, δημιουργώντας την απόλυτη αίσθηση ανατριχίλας. Στο επίπεδο της αναπαραγωγής, το στοιχείο που σίγουρα ξεχωρίζει είναι εκείνο του ήχου, αφού η ταινία προσφέρεται στις δύο δυναμικές μπάντες Dolby Digital και DTS 5.1, από τις οποίες και βέβαια θα επιλέξετε την δεύτερη που έχει πολύ περισσότερη δυναμική και πληροφορία. Από την πρώτη στιγμή, που πέφτει το σήμα της Lions Gate Films και ανάβει η ένδειξη DTS στον ενισχυτή, γίνεται αντιληπτό πως για την επόμενη μιάμιση ώρα, ο χώρος μας θα γεμίσει με απίθανα ηχητικά εφέ, που θα ανεβάσουν την αίσθηση του θρίλερ.
Η συγκεκριμένη μπάντα χαρακτηρίζεται από την ύπαρξη αμέτρητων παρεμβάσεων από στρίγγιους ήχους που στις σκηνές εντάσεις ξεσηκώνουν τον τόπο. Το κεντρικό κανάλι αποδίδει έξοχα τους διαλόγους αλλά και τα μπροστινά λειτουργούν υπέροχα δίνοντας την εντύπωση ενός πολύ καλά γραμμένου σάουντρακ. Η εικόνα αποδίδεται όμορφα σε κάδρο αναμορφικό, αν και δεν δημιουργεί και τις καλύτερες συνθήκες παρακολούθησης αυτή επιλεγμένη πρασινίλα που προκαλεί το υποφωτισμένο τοπίο μέσα στις κατακόμβες της αυτοσχέδιας φυλακής. Από την άλλη μεριά πολύ κακή εντύπωση μου δημιούργησε η πλήρης ανυπαρξία πρόσθετων υλικών, αφού το τρέιλερ της πρώτης ταινίας με τον τίτλο Saw δεν μπορεί να λογιστεί ως σοβαρό extra. Περιμένω μια καλύτερη έκδοση στο μέλλον από την AV Που να απευθύνεται στους φανατικούς της σειράς…
Μμμμ… - Δεν με κέρδισε τελικά το Saw 2 παρόλο που είχα δημιουργήσει μέσα μου εκείνες τις αισιόδοξες προϋποθέσεις, που είχαν προκληθεί από την αξιόλογη παρουσίαση του πρώτου τεύχους. Δεν αρκούν δηλαδή κάποιες ανατροπές και λίγο ύφος αγωνίας για να πούμε πως έχουμε μπροστά μας μια αξέχαστη ταινία τρόμου. Απλά και μόνο για μια ενοικίαση…
ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() SAW 2 – ![]() ![]() ![]() |

![]() |

Στο Ράφι – Τρίτη ή τέταρτη ταινία φέτος που ασχολείται με την κάθοδο στο άγνωστο, μέσα στο βάθος ενός βράχου, που πίσω από τους σταλακτίτες του κρύβει κυριολεκτικά το άγνωστο. Αυτός είναι ο βασικός παράγοντας που γοήτευσε τις δυναμικές κυρίες της ιστορίας μας, να οπλιστούν και πάλι με τα σύνεργα της ορειβασίας και να ταξιδέψουν στα έγκατα της γης, ώστε να μελετήσουν ένα από τα πιο ονομαστά σπήλαια της Αμερικής. Βεβαίως για ακόμη μια φορά, θα πέσουν πάνω σε κάποιους βάρβαρους και αιμοβόρους οργανισμούς που βρίσκονται καλά κρυμμένοι μέσα στην σπηλιά, που μία προς μία θα εξολοθρεύουν τις άτυχες εξερευνήτριες. Το κακό με το The Descent είναι πως στερείται οποιασδήποτε πρωτοτυπίας αφού αυτό το Alienοειδές στυλ το έχουν ακολουθήσει ουκ ολίγες δημιουργίες στο παρελθόν. Από την άλλη μεριά όμως η επιλογή ανάμεσα στα υποψήφια προς βορά θύματα να υπάρχουν μόνο γυναίκες δημιουργεί μια ξεχωριστή αίσθηση, αφού ο φακός παρακολουθεί από πολύ κοντά τις ιδιαίτερες φοβίες τους αλλά και τον τρόπο που η καθεμιά επιλέγει για την επιβίωση. Μεταξύ των πρωταγωνιστριών δεν υπάρχει κάποια που να ξεχωρίζει ερμηνευτικά – ούτε βεβαίως και σαν κάποιο γνωστό στο ευρύ κοινό όνομα – αποδεικνύοντας πως η δημιουργία του Neil Marshall περισσότερο στηρίχτηκε στην ομαδικότητα, παρά στις εξάρσεις ενός εκ των μελών του καστ.


Μμμμ… - Μπορεί να το έχουμε χιλιωδεί το θέμα που παρουσιάζει το The Descent, αυτό όμως δεν του στερεί σε καμία περίπτωση την ιδιαιτερότητα μιας ξεχωριστής προσέγγισης, που αφορά βεβαίως στο απόλυτα θηλυκό κομμάτι της ομάδας. Αν και χωλαίνει τεχνικά από αντίστοιχες ταινίες, όπως το πολύ πρόσφατο The Cave, εντούτοις καταφέρνει να κερδίσει κάποιους πόντους περισσότερους, λόγω της σχετικής μελέτης που επιχειρεί στον εσωτερικό κόσμο των φοβισμένων γυναικών. Να το δείτε!
ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() ![]() ![]() ![]() THE DESCENT – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |

![]() |

Στο Ράφι – Η διασκευή της αξιόλογης μουσικής επιτυχίας της ταινίας που είχε παρουσιάσει ο μεγάλος Mel Brooks, πριν από περίπου τρεις δεκαετίες, με πρωταγωνιστές τους Zero Mostel και Gene Wilder, επανέρχεται στο κινηματογραφικό σήμερα, ομολογώ δίχως να έχω αντιληφθεί καλά καλά τους λόγους που συνέβη αυτό. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια σκηνή προς σκηνή απεικόνιση του πρωτότυπου, σε τόσο βαθμό πιστότητας που αναπαραγάγει ακόμη και κάποιες μικρολεπτομέρειες των σκηνικών ή των κοστουμιών ακόμη και των αυτούσιων διαλόγων. Πάντως αν και καλογυρισμένο, το πόνημα της σκηνοθέτιδος Susan Stroman, δεν μπορώ να πω πως πιάνει χιουμοριστικά τον σύγχρονο παλμό, ακόμη και αν οι σεναριακές ενέσεις πάνω στον βασικό καμβά του Brooks – δηλαδή ο χαρακτήρας της Σουηδέζας αρτίστας Ούλα, που υποδύεται η εκθαμβωτική και σούπερ σέξι Uma Thurman και κάποια μουσικοχορευτικά κλιπς που παρεμβάλλονται ανάμεσα στην πρόζα – υποτίθεται είναι νεωτεριστικές.

Disc – Όχι μια από τις καλύτερες στιγμές της Sony Home Entertainment το DVD των Producers, αφού τα στάνταρντς που μας έχει συνηθίσει το στούντιο, είναι πολύ υψηλότερα από όσα αντικρίζουμε εδώ. Για να γίνω πιο σαφής από το μενού, που είναι ακριβώς το ίδιο με την παγκόσμια κυκλοφορία, που σαν φανφαρόνικο κινηματογραφικό πάνελ, απεικονίζει μερικά από τα πιο μουσικά πλάνα του έργου, γίνεται αντιληπτό πως η έκδοση δεν έχει προσεχθεί ιδιαίτερα. Την άποψη αυτή επιβεβαίωσε η είσοδος μου στο section των extras, που εκτός του ότι είναι λιγοστά, είναι και αδιάφορα. Δηλαδή δεκαπέντε λεπτά από γκάφες των πρωταγωνιστών στα γυρίσματα, οκτώ κομμένες σκηνές (από την στιγμή που η ταινία έχει τον ατελείωτο σε διάρκεια) και η ανάλυση της πιο ενδιαφέρουσας σκηνής, όπου ο λογιστής παίρνει το ρίσκο της διαφθοράς, εξαιτίας του καταπιεστικού προϊστάμενου του, δεν είναι δα αυτά που θα περίμενε κανείς να παρακολουθήσει για να ενημερωθεί για το φιλμ.

Μμμμ… - Πρεμιέρα στο βίντεο για μια ταινία που - λογικά – ουδέποτε βγήκε στις αίθουσες μας. Μακριά από τον σφυγμό του έλληνα θεατή, πολύ δύσκολα θα καταφέρει να κερδίσει κοινό και εκτιμώ πως παρόλες της προσπάθειες του Broderick και τον μαγευτικό χορό της Thurman, θα περάσει απαρατήρητη και στην δεύτερη της ευκαιρία στο βίντεο…
ΕΙΚΟΝΑ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ΗΧΟΣ – ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EXTRAS – ![]() ![]() ![]() THE PRODUCERS – ![]() ![]() ![]() ![]() |
Σχόλια, ερωτήσεις περί των επερχόμενων κυκλοφοριών και απορίες σας θα χαρώ να σας απαντήσω στην διεύθυνση gzervopoulos@cine.gr


Το CineDVD είναι μια προσφορά του

Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.