ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Ταινίες - Αξιολόγηση
Η Εαρινή Σύναξις των Αγροφυλάκων (1999)- Μεταφρασμένος Τίτλος: The Four Seasons of the Law - Γνωστό και ως: The Spring Gathering |
|
Σινεφίλ | 178' | ![]() |
|
![]() |
Πρεμιέρα στην Ελλάδα: Παρ 18 Φεβ 2000 Διανομή: New Star Χρώμα: Έγχρωμο Ήχος: Dolby Surround (Prologic) Γλώσσα: Ελληνικά |
![]() |
Δημοτικότητα: n/a Αξιολόγηση: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aντιφατικότητα ψήφων: ![]() |
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να αξιολογήσετε την ταινία.
Καλησπερα σας,
η ταινια αυτη κυκλοφορει σε DVD? Πρεπει να την βρω οπωσδηποτε. Αν μπορει κανεις να μου δωσει καποιες πληροφοριες, θα με βοηθουσε πολυ.
Ευχαριστω πολυ
η ταινια αυτη κυκλοφορει σε DVD? Πρεπει να την βρω οπωσδηποτε. Αν μπορει κανεις να μου δωσει καποιες πληροφοριες, θα με βοηθουσε πολυ.
Ευχαριστω πολυ
Πολη καλη ταινια. Υμνος στη φυση της Χιου. Τεσσερις αγροφυλακες, τεσσερις χαρακτηρες, τεσσερις εποχες. Εκπληκτικη στην απλοτητα της, η ταινισ αξιζει μια θεση στο πανθεον των ελληνικων ταινιων (οπου δεν θα εχει μεγαλη παρεα).
Νικος Μπελλιος
Νικος Μπελλιος

Ελληνας σκηνοθετης,πραγματικα "φερελπις".
Περιμενουμε με αγωνια την καινουργια του ταινια!
kavad
Περιμενουμε με αγωνια την καινουργια του ταινια!
kavad
Η καλυτερη ισως ελληνικη ταινια της δεκαετιας του `90.
Ο ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΤΗΣ εντυπωσιαζει με την λιτη σκηνοθετικη αποψη του , αναδεικνυοντας (οπως και στην προηγουμενη ταινια του "το δεντρο που πληγωναμε" ) οτι μπορει να συνταιριαξει την φαινομενικα απλη αφηγηση ενος περιστατικου απο την επαρχια του `50 με `60 με την βαθυτερη κινηματογραφικη παρουσιαση του ελληνικου γιγνεσθαι των τελευταιων χρονων (μετα τον 2ο παγκ.πολεμο κλπ.)
Ενα πραγματικο λυρικο αριστουργημα , που παραλληλα με τις ταινιες του ΓΙΑΝΝΑΡΗ ("απο την ακρη της πολης" κι "ο δεκαπενταυγουστος")ειναι οτι καλυτερο μας εχει παρουσιασει ο ελληνικος κινηματογραφος τα τελευταια χρονια . Περιμενοντας κι ακομη καλυτερες ταινιες απο αυτους...(18/10)
Georg Natsioyntzik
Ο ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΤΗΣ εντυπωσιαζει με την λιτη σκηνοθετικη αποψη του , αναδεικνυοντας (οπως και στην προηγουμενη ταινια του "το δεντρο που πληγωναμε" ) οτι μπορει να συνταιριαξει την φαινομενικα απλη αφηγηση ενος περιστατικου απο την επαρχια του `50 με `60 με την βαθυτερη κινηματογραφικη παρουσιαση του ελληνικου γιγνεσθαι των τελευταιων χρονων (μετα τον 2ο παγκ.πολεμο κλπ.)
Ενα πραγματικο λυρικο αριστουργημα , που παραλληλα με τις ταινιες του ΓΙΑΝΝΑΡΗ ("απο την ακρη της πολης" κι "ο δεκαπενταυγουστος")ειναι οτι καλυτερο μας εχει παρουσιασει ο ελληνικος κινηματογραφος τα τελευταια χρονια . Περιμενοντας κι ακομη καλυτερες ταινιες απο αυτους...(18/10)
Georg Natsioyntzik

Για καποιους λογους που δυσκολευομαι να εξηγησω τη βρηκα καταπληκτικη. Πολυ τη χαρηκα.
g.papadakis
g.papadakis

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ.ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ,ΕΞΟΥΣΙΑΣ,ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΟΙΗΣΗΣ!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ...
sofakeli
sofakeli
ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ.ΕΙΔΑΜΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑΜΕ.ΤΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ!ΤΙ ΕΚΦΡΑΣΗ!ΤΙ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ!ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ...
sofi
sofi
ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ Γ` ΛΥΚΕΙΟΥ,ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΙΑ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ,ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑ!Η ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΣ Κ.ΚΩΝΣΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΘΕΩΡΕΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ.ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ!ΑΜΙΜΗΤΟ!
stronger
stronger
ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΑΒΔΕΛΙΩΔΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΚΑΝΑΜΕ...ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΟΝΙΜΟ ΜΑΘΗΜΑ.ΦΙΛΙΑ
liaki
liaki
Οποιος καταφερε να τη δει μεχρι τελος θα πει οτι ειναι μια καλη ταινια, που πετυχε το στοχο της, οπως το δα εγω να απεικονισει με απλοτητα και ομορφες εικονες (φυση κ ανθρωπος)την ελληνικη υπαιθρο μιας αλλης εποχης. Ωραια. Το θεμα ηταν να επιζησεις ως το τελος. Σε ανταμοιβει με πολυ ομορφη αισθηση οταν τελειωνει - ονειρικη, ωραια η συνδση μουσικης-σεναριου, αλλα ελεος με τις μακρας διαρκειας ταινιες, εε αν γινει καμια 8ωρη θελω λεφτα να ξερετε!!
vassiliadou_paraskevi
vassiliadou_paraskevi

Ενας απο τους πιο πιστους Έλληνες κινηματογραφιστες ειναι ο Δημος Αβδελιωδης.Με την πρωτη του ταινια (Το Δεντρο που πληγωναμε-1986) καταφερε να τραβηξει την προσοχη,αποκομιζοντας ιδιαιτερα κολακευτικα σχολια για τη δουλεια του.Η δευτερη σκηνοθετικη αποπειρα εγινε 13 χρονια αργοτερα.Η Εαρινη Συναξις Των Αγροφυλακων,λοιπον, επανακυκλοφορει και πιστους αναζητει.
Αρχες δεκαετιας του Α60 και στην κοινοτητα του Θολοποταμιου στη Χιο οι κατοικοι πενθουν για τον αγροφυλακα τους.Ο καιρος παιρνα,οι εποχες αλλαζουν,μαζι τους και οι αγροφυλακες στο χωριο.Στην ελληνικη υπαιθρο της μετεμφυλιακης Έλλαδας επικεντρωνεται το film του Αβδελιωδη,παρουσιαζοντας κατι πρωτογνωρο στα εγχωρια κινηματογραφικα χρονικα.Οικολογικη συνειδηση,ηθογραφικη παραδοση και οδοιπορικο στο χρονο,οι μοχλοι κινησης στα χερια του δημιουργου.
Πρωτα απΑολα η κινηματογραφηση του Αβδελιωδη.Το φυσικο τοπιο του χωριου τιθεται εμφανως στο κεντρο του «θεαματος», αποφευγοντας να αποτελεσει για αλλη μια φορα νεκρο ντεκορ ταινιας εποχης.Η φυση,κυριαρχη,παρακολουθειται στενα,επηρεαζει,πρωταγωνιστει.Η καμερα την ακολουθει σε καθε της αλλαγη,τονωνοντας με ρεαλισμο την ατμοσφαιρα και προσδιδοντας στις περισσοτερες στιμες της ταινιας ντοκυμαντεριστικο υφος.
Κατα δευτερον το σεναριο που εχει επιλεγει.Τεσσερις ιστοριες τεσσαρων αγροφυλακων σε τεσσερις διαφορετικες εποχες.Πανεξυπνη συλληψη,που επιτυγχανει να παρουσιασει μια ελληνικη επαρχια που μολις εχει βγει απο τον παραλογισμο ενος εμφυλιου με τα σημαδια ακομα σε κοινη θεα.Ηθογραφια και παραδοσεις μεσα απο το φοβο των κατοικων,τις συνηθειες και τις αντιληψεις αγροφυλακων και αγρονομου παρουσιαζονται γλαφυρα,αλλοτε με πικρια και αλλοτε ως αντικειμενο νοσταλγιας.
Τελος ο Αβδελιωδης επιλεγει το χρονο ως πλαισιο στο ολο δημιουργημα κλεινοντας φιλοσοφικα το κυκλο που ανοιξε.Το περασμα των εποχων σηματοδοτει καθε φορα και διαφορετικοτητα που εντοπιζεται οχι μονο στο φυσικο τοπιο, αλλα και στη διαθεση τοσο των κατοικων,οσο και της εξουσιας-αγρονομιας.Κυλοντας το ποταμι παρασερνει οχι μονα τα κλαδια και τα φυλλα, αλλα κυριως συνηθειες και αντιληψεις,ιδεες και αναμνησεις.Η μουσικη ταυτοτητα του film σφραγιζεται απο τις «4 Εποχες» του Vivaldi προσδιδοντας του (πλεον) το χαρακτηρα του κλασσικου.
ataxxic
Αρχες δεκαετιας του Α60 και στην κοινοτητα του Θολοποταμιου στη Χιο οι κατοικοι πενθουν για τον αγροφυλακα τους.Ο καιρος παιρνα,οι εποχες αλλαζουν,μαζι τους και οι αγροφυλακες στο χωριο.Στην ελληνικη υπαιθρο της μετεμφυλιακης Έλλαδας επικεντρωνεται το film του Αβδελιωδη,παρουσιαζοντας κατι πρωτογνωρο στα εγχωρια κινηματογραφικα χρονικα.Οικολογικη συνειδηση,ηθογραφικη παραδοση και οδοιπορικο στο χρονο,οι μοχλοι κινησης στα χερια του δημιουργου.
Πρωτα απΑολα η κινηματογραφηση του Αβδελιωδη.Το φυσικο τοπιο του χωριου τιθεται εμφανως στο κεντρο του «θεαματος», αποφευγοντας να αποτελεσει για αλλη μια φορα νεκρο ντεκορ ταινιας εποχης.Η φυση,κυριαρχη,παρακολουθειται στενα,επηρεαζει,πρωταγωνιστει.Η καμερα την ακολουθει σε καθε της αλλαγη,τονωνοντας με ρεαλισμο την ατμοσφαιρα και προσδιδοντας στις περισσοτερες στιμες της ταινιας ντοκυμαντεριστικο υφος.
Κατα δευτερον το σεναριο που εχει επιλεγει.Τεσσερις ιστοριες τεσσαρων αγροφυλακων σε τεσσερις διαφορετικες εποχες.Πανεξυπνη συλληψη,που επιτυγχανει να παρουσιασει μια ελληνικη επαρχια που μολις εχει βγει απο τον παραλογισμο ενος εμφυλιου με τα σημαδια ακομα σε κοινη θεα.Ηθογραφια και παραδοσεις μεσα απο το φοβο των κατοικων,τις συνηθειες και τις αντιληψεις αγροφυλακων και αγρονομου παρουσιαζονται γλαφυρα,αλλοτε με πικρια και αλλοτε ως αντικειμενο νοσταλγιας.
Τελος ο Αβδελιωδης επιλεγει το χρονο ως πλαισιο στο ολο δημιουργημα κλεινοντας φιλοσοφικα το κυκλο που ανοιξε.Το περασμα των εποχων σηματοδοτει καθε φορα και διαφορετικοτητα που εντοπιζεται οχι μονο στο φυσικο τοπιο, αλλα και στη διαθεση τοσο των κατοικων,οσο και της εξουσιας-αγρονομιας.Κυλοντας το ποταμι παρασερνει οχι μονα τα κλαδια και τα φυλλα, αλλα κυριως συνηθειες και αντιληψεις,ιδεες και αναμνησεις.Η μουσικη ταυτοτητα του film σφραγιζεται απο τις «4 Εποχες» του Vivaldi προσδιδοντας του (πλεον) το χαρακτηρα του κλασσικου.
ataxxic
