CineDVD
Τετ 15 Ιουν 2011

Μπόλικα συνωστήθηκαν στα φρέσκα του Home Cinema και πιστεύω πως με αυτά βγάζουμε ένα γεμάτο μέρος του Καλοκαιριού. Μη μένουμε και συνέχεια μέσα! Έχουμε, μάλιστα, και ποικιλία, με το
127 Ώρες να εκπροσωπεί τις οσκαρικές υποψηφιότητες, με τις δύο του
Biutiful να σιγοντάρουν. Τα μπλοκ-μπάστερ έχουν μονάχα έναν εκπρόσωπο, το νεανικό
Είμαι το Νούμερο Τέσσερα, ενώ η δράση επιμένει με τα
Άγνωστος,
Το Μούτρο. Πιο ποιοτικά είναι τα πράγματα με το
Δέντρο που Ψιθύριζε και το
Ο Τρόπος του Μπάρνεϊ. Βάζουμε τα γυαλιά στους Αμερικανούς διανομείς με την έξοδο του
Το Ταξίδι, αφού μόλις αυτή την εβδομάδα άνοιξε στις αίθουσες των ΗΠΑ. Κατευθείαν σε DVD, το
Στον Έρωτα Όλα Επιτρέπονται, μια μυθοπλαστική προσέγγιση πάνω στη ζωή του
Orson Welles. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το
Οικογενειακή Πρόσκληση, μια ανεξάρτητη δραματική ταινία με την
Kristen Stewart. Καλές, όμως, συστάσεις έχει και το
Νέα Ζωή που προβλήθηκε στο γαλλόφωνο φεστιβάλ με τον αυθεντικό του τίτλο,
Villa Amalia. Κλασικό, ουδέν…
ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ
127 Hours - 127 Ωρες

Σε ένα συγκλονιστικό για κάποιον περιστατικό λέμε ότι άλλο να το λες κι άλλο να το βλέπεις. Τι γίνεται, όμως, όταν αυτή η οπτικοποίηση απομυθοποιεί το περιστατικό, ακριβώς επειδή γίνεται με όρους θεάματος; Όταν ξεκινούσε το σινεμά ο Danny Boyle παρήγαγε κάτι το φρέσκο, το μοντέρνο. Αυτή την στιγμή, οριοθετεί τον καινό ακαδημαϊσμό. Η ταινία του θα μπορούσε να σαρώσει σε μια απονομή βραβείων, αλλά θα ήταν υπερβολή αν έπαιρνε οποιοδήποτε σημαντικό αγαλματάκι. Σε όλα του άρτιος, λοιπόν, ο Boyle, αλλά το 127 Ώρες μοιάζει περισσότερο με εκτεταμένο διαφημιστικό σποτ παρά με ταινία μυθοπλασίας.
Περισσότερα>>>
I Am Number Four - Είμαι το Νούμερο Τέσσερα

Να είχα κι ένα και δύο και τρία και τέσσερα μέρη. Μ’ αυτή την ευχή συστήνεται στο κοινό ο επίγονος του Λυκόφως, με το οποίο μοιράζεται την ίδια ψυχοσύνθεση. Και πάλι έχουμε τον ιδιαίτερο νεαρό και πάλι έχουμε την όμορφη «κανονική» κοπέλα και κυρίως τον ίδιο τύπο θεατή που θα το επιλέξει. Αφορά άμεσα το νεανικό κοινό που δεν κάνει κέφι τα πολλά-πολλά νοήματα στην ψυχαγωγία του κι επιθυμεί κάτι με το οποίο μπορεί να ονειρευτεί, να ενσωματωθεί μέσω της φαντασίας. Από την μία, βέβαια, λες ότι αυτή η γενιά συνδέεται με τα άστρα περισσότερο από κάθε άλλη, αλλά από την άλλη φοβάμαι πως έχει ξεχάσει να πατάει στέρεα στη Γη…
Περισσότερα>>>
Biutiful

Πρόκειται για ταινία που σε παίρνει μέσα της, σε καταβάλει, σε κάνει δικό της. Αυτό, όμως, δεν οφείλεται στο σπινθηροβόλο θέμα της, δεν έχει κάτι τέτοιο, αλλά στον πλήρη έλεγχο του Inarritu πάνω στο υλικό του. Έναν έλεγχο που, χαράς την υπομονή του, κρατάει επί δύο ώρες και βάλε, γλυκαίνοντας το «βασανιστήριο». Το Biutiful είναι μια καθαρή επιστροφή του Μεξικανού σκηνοθέτη στις ρίζες του και συγκεκριμένα στο Χαμένες Αγάπες. Το ίδιο κλίμα, η ίδια αφήγηση, η ίδια νοοτροπία. Με την σύγκριση αυτών των δύο έργων, όμως, είναι που φανερώνεται το πρόβλημα της συγκεκριμένης: δεν σε «τσιμπάει»…
Περισσότερα>>>
Unknown - Ο Άγνωστος

Ο Jaume Collet-Serra μπαίνει σε ξένα χωράφια κι αποτείνει φόρο τιμής σε τρεις μεγάλους: Alfred Hitchcock, Roman Polanski, Brian De Palma. Κοπιάρει συγκεκριμένα τους πλάνα, με μια πλοκή που παραπέμπει έμμεσα σε έργα τους. Το έργο ξεκινάει με ένα κλασικό νουαρικό ερώτημα κι ακολουθά κατά πόδας τον ήρωα που πρέπει να λύσει τον γρίφο της ταυτότητας του. Αυτό το ερώτημα είναι διαχρονικό και βάζει γρήγορα τον θεατή στο «κόλπο» της αγωνίας. Μέχρι ενός σημείου, δεν ξέρουμε αν βλέπουμε κατασκοπικό θρίλερ, μια απλή ιστορία απάτης ή επιστημονική φαντασία. Και μέχρι εκείνη τη στιγμή, η ευθεία αφήγηση πετυχαίνει τον στόχο της.
Περισσότερα>>>
The Mechanic - Το Μούτρο

Το original του 1972 με τον Charles Bronson είχε κάνει κάποια αίσθηση γιατί το σενάριο (Lewis John Carlino) και η σκηνοθεσία (Michael Winner) ξέφευγαν από τα κλισέ μιας ιστορίας με εκτελεστή, στρέφοντας το ενδιαφέρον στους χαρακτήρες. Ήταν ένα ψυχολογικό δράμα με βιτρίνα ένα αστυνομικό θρίλερ. Ο Άρθουρ Μπίσοπ είναι ο εκτελεστής-καλλιτέχνης που στα πενήντα του παύει να νοιώθει αυτάρκης, και στο πρόσωπο του γιού ενός πρώην εργοδότη του (που τον εκτελεί όταν του δίνεται από αλλού η εντολή) βλέπει το υποκατάστατο ενός γιού. Ο νεαρός Στιβ Μακένα από την άλλη βλέπει ένα μέντορα, διαθέτει τον κυνισμό και το φονικό ένστικτο που τον καθιστά οικείο στα μάτια του παλιού αλλά όπως αποδεικνύεται σταδιακά, δεν έχει κώδικα, δεν είναι καλλιτέχνης, αντιπροσωπεύει, προφητικά θα έλεγα, μια γενιά zero. Η σκηνοθεσία παρέα με την εξπρεσιονιστική μουσική επένδυση του Jerry Fielding καταγράφουν τις ψυχολογικές διακυμάνσεις και εκμεταλλεύονται κάθε λεπτομέρεια.
Περισσότερα>>>
Barney`s Version - Ο Τρόπος του Μπάρνεϊ

Ίσως η καλύτερη ερμηνεία της χρονιάς, ίσως ο πιο πρωτότυπος χαρακτήρας της χρονιάς κι αρκετό μελόδραμα για φινάλε! Το γεγονός ολόκληρης της ταινίας είναι ο Paul Giamatti. Είναι ο Μπάρνι Πανόφσκι, είναι ο πιο γλυκός «κάφρος», εν μέρει φαλλοκράτης, τηλεοπτικός παραγωγός. Είναι ο έρωτας με δύο πόδια όταν συναντά τη γυναίκα της ζωής. Είναι η νόσος Αλτσχάιμερ, όταν τη βιώνει ο ήρωας που υποδύεται. Για μένα, το Όσκαρ ερμηνείας έπρεπε εφέτος να το έχει στο τσεπάκι του, ακόμη κι αν τούτο δεν πρόκειται να συμβεί, ούτε κατά διάνοια, αφού δεν είναι καν υποψήφιος…
Περισσότερα>>>
Morning Glory - Πρωινό Ξύπνημα

Ο Roger Michell είναι μια «πολυποίκιλη» περίπτωση σκηνοθέτη κι εδώ τον βοήθησε πολύ η εμπειρία του από το Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ. Δεν κάθεται να ασχοληθεί ιδιαίτερα με την σατιρική πλευρά της υπόθεσης, αλλά συνδυάζει σωστά την κομεντί με την απλοϊκή ιστορία μιας γυναίκας με όνειρα. Αν, όμως, βοηθάει κάποιον αληθινά η ταινία, είναι την Rachel McAdams που κερδίζει τον φακό κι επιπλέει μέσα στην απλότητα του χαρακτήρα της. Βέβαια, το κλου είναι η κωμική μονομαχία ανάμεσα σε Harrison Ford και Diane Keaton, ακόμα κι αν δεν πετυχαίνουν αξέχαστες ερμηνείες. Κάποιοι ηθοποιοί είναι καλοί και στο ρελαντί…
Περισσότερα>>>
No Strings Attached - Μόνο το Σεξ δε Φτάνει

Ακόμα κι αν η ταινία δεν είναι δα σπουδαία, θα μπορούσε κανείς να πει ότι ο Ivan Reitman ξύπνησε από τον εικοσαετή του λήθαργο. Τουλάχιστον, δεν συνεχίζει το σερί των αποτυχιών, παρουσιάζοντας μια ευπρεπή κομεντί στην οποία γελάς και γενικά περνάς καλά. Φυσικά και τα δύο μεγάλα του όπλα είναι οι πρωταγωνιστές του, με την Natalie Portman να χαρίζει πρεστίζ και… ερμηνεία στον Ashton Kutcher. Το θέμα είναι αρκετά μοντέρνο, αν και το έχουμε δει ήδη πολλάκις και μάλιστα κάποιες φορές με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Περισσότερα>>>
Big Mommas: Like Father, Like Son - Μην Πυροβολείτε τη Γιαγιά: Πατέρας και Γιος Εν Δράσει

Momma, γιατί με γέννησες! Πυροβολήστε την, υπάρχει κίνδυνος να βγει και τέταρτο! Θέλετε και κριτική σε κάτι που του δίνεται χρήματα για το εισιτήριο και είναι σαν να σας τα έκλεψαν στο μετρό; Καλά κάνετε, δε λέω. Βασικά, μην περιμένετε κάποια εντυπωσιακή διαφορά από τα δύο πρώτα ανομολόγητα μέρη, πλην του ότι οι «μαμάδες» έγιναν δύο. Και τον Martin Lawrence, πάνω-κάτω, τον αντέχαμε, τον άνοστο Brandon T. Jackson, πώς να τον ανεχτούμε;
Περισσότερα>>>
Last Night - Χθες το Βράδυ

Η Τζοάνα και ο Μάικλ έχουν ξεκινήσει τη σχέση τους από την εποχή των φοιτητικών χρόνων (στην Αγγλία) και τα τελευταία δυο τρία χρόνια ζουν, παντρεμένοι, σε μοντέρνο, καλόγουστο διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη. Εκείνος δουλεύει σε κατασκευαστική εμπορικών κτιρίων, εκείνη είναι δημοσιογράφος μόδας και επίδοξη συγγραφέας. Είναι καλά, αγαπιούνται. Σε ένα πάρτι η Τζοάνα προσέχει μια ύποπτη οικειότητα μεταξύ του Μάικλ και της Λόρα, μιας νέας όμορφης συνάδελφου του. Στο σπίτι ακολουθεί μια σκηνή ζηλοτυπίας ενώ την επόμενη μέρα ο Μάικλ αναχωρεί με ένα συνάδελφο και την Λόρα για Φιλαδέλφεια σε επαγγελματικό ταξίδι. Η Τζοάνα το πρωί θα συναντηθεί τυχαία (από μεριά της) με μια παλιά της αγάπη, τον Άλεξ. Παρακολουθούμε λοιπόν σε παράλληλους χρόνους το εικοσιτετράωρο των δυο ηρώων, καθώς και οι δυο μπαίνουν σε ερωτικούς πειρασμούς.
Περισσότερα>>>
The Tree - Το Δέντρο που Ψιθύριζε

Από την Bertucelli έχω δει δύο ταινίες (δεν έχει κι άλλες…) κι ενώ είναι εκ διαμέτρου αντίθετες θεματικά κι ως εικόνα, χαρακτηρίζονται έντονα από την ίδια τρυφερότητα. Αυτή η δεύτερη της είναι σίγουρα πολύ πιο φιλόδοξη, κάτι που δεν φαίνεται να την επηρεάζει στον συνετό τρόπο γραφής της. Είναι εκ νέου απλή, περιεκτική, με τα νοήματα να μην ξεπερνούν τις εντάσεις της καρδιάς. Η ταινία συγκινεί, μάλιστα μπορεί να συγκινήσει πολύ κάποιον που θα μπορέσει να μπει μέσα της, χωρίς αυτό να σημαίνει πως η σκηνοθέτιδα φόρτωσε την εικόνα της με μελό στοιχεία. Πάνω από όλα, σε κερδίζει η παιδική ψυχοσύνθεση της πλοκής.
Περισσότερα>>>
Tamo i Ovde - Εδώ & Εκεί: Ραντεβού στο Βελιγράδι

Ρομαντική ταινία της αρπαχτής, γεμάτη εθνικιστικά κατάλοιπα και κρίσεις αυτογνωσίας, που περιορίζεται σε ένα διεθνές πηγαινέλα και σε ολιγάριθμες αφελείς αναποδιές των χαρακτήρων. Αυτός ο θρίαμβος γραφικότητας, περιλαμβάνει ένα σενάριο εμπορικού προσανατολισμού και φεστιβαλικών αποχρώσεων, στατικό, κακογραμμένο, γεμάτο στοιχεία συναισθηματικού εκβιασμού, τόσο που ούτε σε αμερικανική κωμωδία δε συναντάς, αλλά και χιλιοειπωμένα πράγματα, ιδωμένα από αμερικάνικη σκηνοθετική σκοπιά. Οι ηθοποιοί εγκλωβίζονται σε μία αφάνταστα κωμική, υποκριτική μιζέρια και το μοντάρισμα μοδίστρας δίνει τη χαριστική βολή σε αυτή την κινηματογραφική απόπειρα που υποτίθεται καυτηριάζει τον πολυπολιτισμό.
Περισσότερα>>>
The Trip - Το Ταξίδι

O γνωστός Άγγλος κωμικός Steve Coogan μαζί με τον φίλο και συνάδελφο Rob Brydon επισκέπτεται γκουρμέ εστιατόρια της Βόρειας Αγγλίας προκειμένου να τα παρουσιάσει ως δημοσιογράφος για λογαριασμό του Observer. Αυτό αποτελεί υλικό τηλεοπτικής σειράς, το οποίο ο Michael Winterbottom συνέπτυξε σε μορφή ταινίας 107 λεπτών. Ουσιαστικά, ο σκηνοθέτης αφήνει τους δυο ηθοποιούς να αυτοσχεδιάσουν πάνω σε ένα σεναριακό πατρόν και απλά μοντάρει τα κατάλληλα σημεία. Οι δυο τους, χωρίς πρεμούρα να μετατρέψουν το οδοιπορικό σε «ξεκαρδιστική» εμπειρία, κάνουν ουσιαστικά μια ψύχραιμη ψυχοθεραπεία μπροστά στο φακό, με οδηγό το βρετανικό τους χιούμορ, αφήνοντας τις αλήθειες της ζωής τους, ιδιωτικής και επαγγελματικής, όπως και τη σχέση μεταξύ τους, να αναδυθούν με μια φυσικότητα που αφήνει ένα λεπτότατο δραματικό άρωμα.
Περισσότερα>>>
Κανένας - Nobody

Έχουμε κι έχουμε δει παραλλαγές του σαιξπηρικού Ρωμαίου και Ιουλιέτα, ας καλοσωρίσουμε ακόμα μια ελληνική. Ο Χρήστος Νικολέρης θέλει να εκφράσει όλο αυτό το μοντέρνο κίνημα, ας το πούμε έτσι, του εγχώριου σινεμά και παράγει γρήγορο κι ευφάνταστο κινηματογράφο. Αυτός, όμως, είναι κι ένας κινηματογράφος που ταλαντεύεται επικίνδυνα στο να κερδίσει το κοινό και να χάσει την ποιότητα. Ο Κανένας πετυχαίνει αυτά τα δύο, ακόμα κι αν δεν είναι τόσο κακός. Απλά, προσωπικά, θα ήθελα να βλέπω τέτοιες δουλειές να δοκιμάζουν ακόμα τα όρια τους σε τηλεοπτικά πλαίσια κι όχι να ξαμολιόνται έτσι αδόκιμα στην μεγάλη οθόνη.
Περισσότερα>>>
Ricordi Mi

Η νέα ταινία της Στέλλας Θεοδωράκη είναι σαν μια γυναίκα όμορφη, πνευματώδη και με χάρη, την οποία, όμως, δεν μπορείς να ερωτευτείς. Μοιάζει να πλάθει ένα δικό της τύπο σινεμά, θεματικά βγαλμένο από την μπεργκμανική λογική του Σκηνές από ένα Γάμο. Εδώ, όμως, δεν έχουμε ως μενού το τέλμα του έρωτα αλλά το μεταστρέφουμε ως «σκηνές ενός ζεύγους». Τόσοι όμορφοι διάλογοι και πάνε χαράμι από την παντελή έλλειψη κεντρικής δομής, που θα έβαζε και τον θεατή στο παιχνίδι της ταινίας και θα της αποστερούσε τον όρο «αυτάρεσκη», αφού φαντάζει να εξορίζει κάθε είδους κοινό από την «παρέα» της. Ακόμα και τον δοκιμασμένο στα δύσκολα σινεφίλ...
Περισσότερα>>>
ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΕ DVD
Me and Orson Welles - Στον Έρωτα Όλα Επιτρέπονται
Στη Νέα Υόρκη του 1937, ο 17χρονος Ρίτσαρντ Σάμιουελς ζει με το όνειρο του Μπρόντγουεϊ μέχρι τη μέρα που συναντά τον νεαρό Όρσον Γουέλες και τη θεατρική του ομάδα. Με μία αυτοσχέδια οντισιόν καταφέρνει να εντυπωσιάσει τον Γουέλες και να κερδίσει έναν ρόλο στο θεατρικό άνοιγμα του έργου «Ιούλιος Καίσαρας» του Σαίξπηρ αλλά και μία ευκαιρία να πραγματοποιήσει τα όνειρα του. Ο Ρίτσαρντ, παρά τις κουραστικές πρόβες και την ιδιαίτερη καλλιτεχνική ιδιοσυγκρασία του Γουέλες, απολαμβάνει μια νέα, συναρπαστική ζωή κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας. Τι θα γίνει, όμως, όταν οι δυο τους θα αρχίσουν να διεκδικούν την ίδια γυναίκα;
Δείτε τις φωτογραφίες | Δείτε το trailer
Welcome to the Rileys - Οικογενειακή Πρόσκληση
Χρόνια μετά το θάνατο της έφηβης κόρης τους, η Lois και ο Doug Riley εξακολουθούν να ζουν μέσα στην ψυχρότητα και τη θλίψη. Η Lois απομονώνεται στο εξοχικό τους σπίτι, ενώ ο Doug βρίσκει διαφυγή στο πρόσωπο μιας σερβιτόρας, με την οποία ζει μια παθιασμένη ερωτική ιστορία. Όταν όμως η ερωμένη του φύγει από τη ζωή, ο Doug απελπισμένος θα ταξιδέψει στη Νέα Ορλεάνη με αφορμή ένα επιχειρηματικό ταξίδι. Εκεί θα γνωρίσει μια ανήλικη πόρνη, και η φιλία που θα αναπτυχθεί μεταξύ τους, θα τον στηρίξει ψυχολογικά. Την ίδια στιγμή η σύζυγός του θα κάνει προσπάθειες να ξεπεράσει την αγοραφοβία της. άτω από τα φώτα της δημοσιότητας. Τι θα γίνει, όμως, όταν οι δυο τους θα αρχίσουν να διεκδικούν την ίδια γυναίκα;
Δείτε τις φωτογραφίες | Δείτε το trailer
Villa Amalia - Νέα Ζωή
Χρόνια μετά το θάνατο της έφηβης κόρης τους, η Lois και ο Doug Riley εξακολουθούν να ζουν μέσα στην ψυχρότητα και τη θλίψη. Η Lois απομονώνεται στο εξοχικό τους σπίτι, ενώ ο Doug βρίσκει διαφυγή στο πρόσωπο μιας σερβιτόρας, με την οποία ζει μια παθιασμένη ερωτική ιστορία. Όταν όμως η ερωμένη του φύγει από τη ζωή, ο Doug απελπισμένος θα ταξιδέψει στη Νέα Ορλεάνη με αφορμή ένα επιχειρηματικό ταξίδι. Εκεί θα γνωρίσει μια ανήλικη πόρνη, και η φιλία που θα αναπτυχθεί μεταξύ τους, θα τον στηρίξει ψυχολογικά. Την ίδια στιγμή η σύζυγός του θα κάνει προσπάθειες να ξεπεράσει την αγοραφοβία της. άτω από τα φώτα της δημοσιότητας. Τι θα γίνει, όμως, όταν οι δυο τους θα αρχίσουν να διεκδικούν την ίδια γυναίκα;
Δείτε τις φωτογραφίες | Δείτε το trailer
En Mand Kommer Hjem - Ενας Αντρας Επιστρέφει
Mια μικρή επαρχιακή πόλη, από την οποία κατάγεται ένας παγκοσμίου φήμης τραγουδιστής της όπερας, είναι γεμάτη με ενθουσιασμό όταν αυτός επιστρέφει στην πατρίδα προκειμένου να τραγουδήσει στην επέτειο των 750 χρόνων από την ίδρυσή της. Μέσα στην τρέλα της μεγάλης γιορτής, ο νεαρός Σεμπάστιαν σχεδόν παντρεμένος με την Κλαούντια, που δουλεύει ως μάγειρας στο τοπικό ξενοδοχείο, συναντά την καινούργια υπάλληλο Μαρία, η οποία υπήρξε η παιδική του αγάπη κι ο ερωτάς τους ξαναγεννιέται. Η ερωτική τους σχέση μαζί με τις φήμες ότι ο τραγουδιστής της όπερας κι ο νεαρός συνδέονται μεταξύ τους, γυρίζουν την πόλη ανάποδα απειλώντας να καταστρέψουν τις υψηλές προσδοκίες όλων καθώς και την θριαμβευτική επιστροφή του τραγουδιστή της όπερας.
Δείτε τις φωτογραφίες | Δείτε το trailer
600 Kilos d`Or Pur - Στον Πυρετό του Χρυσού
Μια ομάδα τυχοδιωκτών αναλαμβάνει να ληστέψει ένα χρυσωρυχείο στην καρδιά της Γουιάνα. Όμως η επιχείρηση δεν πάει σύμφωνα με το αρχικό τους σχέδιο και, ενώ προσπαθούν να αποδράσουν, προσγειώνουν το ελικόπτερό τους στη μέση της ζούγκλας. Έχουν μαζί τους 600 κιλά χρυσού, τα οποία όμως τώρα πρέπει οι ίδιοι να κουβαλήσουν, ενώ διανύουν εχθρικό έδαφος. Οι 6 αυτοί άνθρωποι - 4 άνδρες και 2 γυναίκες - περπατούν μέσα στη ζούγκλα, όπου το κλίμα, τα έντομα, η κόπωση και η απειλή της καταδίωξης αποτελούν τα βασικά εμπόδια στο διάβα τους.
Δείτε τις φωτογραφίες | Δείτε το trailer
Provinces of Night - Χαμένη Ζωή
Ο Fleming Bloodworth είναι μόνος σ`αυτό το κόσμο. Η μητέρα του τον εγκατέλειψε και ο ατιμασμένος πατέρας του ψάχνει για εκδίκηση. Έχει έναν θείο που βρίσκεται στα όρια της τρέλας, έναν ακόμη έναν θείο που ταξιδεύει και μια γιαγιά που πάσχει από γεροντική άνοια. Μοναδική του άληθινή συντροφιά είναι τα βιβλία και τα όνειρα που κάνει να γίνει συγγραφέας. Μέχρι τη στιγμή που θα γνωρίσει δυο ανθρώπους, που θα του αλλάξουν για πάντα τον κόσμο.
Δείτε τις φωτογραφίες | Δείτε το trailer