ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ...
- Αριθμός ταινιών: 22316
- Αριθμός συν/τών: 759967
- Πρόγραμμα 300 Κινηματογράφων και 18 τηλεοπτικών σταθμών
Περιεχόμενα
Πεμ 06 Ιουλ 2017
LifeArt Media Festival: Ένα νέο φεστιβάλ με έμφαση στις νέες τεχνολογίεςΔευ 05 Ιουν 2017
To Φεστιβάλ Ισπανόφωνου Κινηματογράφου Αθήνας (FeCHA) επιστρέφει και φέτος στον θερινό κινηματογράφο ΛαΐςΚυρ 28 Μαϊ 2017
Το κόκκινο χαλί του 70ου Φεστιβάλ των Κανών: Ο ΑπολογισμόςΤρί 23 Μαϊ 2017
Κάνες 2017: Ο διεθνής τύπος γράφει για τη Θυσία του Ιερού ΕλαφιούΔευ 22 Μαϊ 2017
Κάνες 2017: Ο Γιώργος Λάνθιμος μιλάει για τις θυσίες του The Killing of a Sacred DeerCine Festival
Κυρ 08 Νοε 2015
56o ΦΚΘ: Ο Γιος του Σαούλ ήρθε για να μας στοιχειώσει

Desde Alla - Από Μακριά (From Afar) του Λορένσο Βίγας

Η παράξενη σχέση των δυο πρωταγωνιστών μπαίνει στο επίκεντρο με την εξέλιξη και μετάλλαξή της να ιντριγκάρει το ενδιαφέρον του θεατή. Το κοινό δίχως την παραμικρή καθοδήγηση, τρέφεται με ελάχιστες λεπτομέρειες για τη ζωή των δυο ηρώων και παρασύρεται στην βαθιά παρατήρηση της συμπεριφοράς τους και της ανατρεπτικής εξέλιξης της γνωριμίας τους. Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του σύγχρονου λατινοαμερικανικού σινεμά, κι ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο για τον Λορένσο Βίγας, χτισμένο σε βαριές πλάτες, που εστιάζει στην απόσταση μεταξύ των ανθρώπων και πώς αυτή μπορεί να κεντρίσει, να συνεπάρει ή να εξουδετερώσει τα πάντα στο διάβα της.
Προβάλλεται ξανά την Κυριακή 8 Νοεμβρίου στις 15:30 στην αίθουσα Φρίντα Λιάππα
Saul Fia - Ο Γιος του Σαούλ (Son of Saul) του Λάσλο Νέμες

Ο Λάσλο Νέμες μας ξεναγεί στους φριχτότερους χώρους των στρατοπέδων συγκέντρωσης. Με όχημα τον χαρακτήρα του Σαούλ - ερμηνευμένο από την εμβληματική μορφή του ούγγρου ηθοποιού και ποιητή Γκέζα Ρέριγκ - παρακολουθούμε τον καθημερινό εφιάλτη ενός Ζόντερκομμάντο. Ο Νέμες χρησιμοποιεί με την κάμερά του μικρό βάθος πεδίου στις φριχτές σκηνές ολόκληρης της διαδικασίας των ομαδικών εκτελέσεων, ώστε να απομονώσει με ευκρίνεια τον πρωταγωνιστή του και να αφήσει το φόντο θολό, αφήνοντας τον θεατή να γνωρίσει την φρίκη, χωρίς όμως να στοιχειώσει το μάτι του με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες. Αυτό είναι το μόνο χάιδεμα στην πλάτη του θεατή από τον Νέμες, που παρουσιάζει ανελέητα την κόλαση του Ολοκαυτώματος, μέσα από την τραγική ιστορία του πρωταγωνιστή του. Από τη στιγμή που οι Ζόντερκομάντο, ως εκτελεστικά όργανα, θα υποδεχτούν τους Εβραίους, θα τους ζητήσουν να βγάλουν τα ρούχα τους και θα τους οδηγήσουν στα κρεματόρια, μέχρι τη στιγμή που θα ξεχωρίσουν τα τιμαλφή, θα περισυλλέξουν τα πτώματα, θα τα μεταφέρουν προς καύση, θα πετάξουν τις στάχτες τους στο ποτάμι και θα καθαρίσουν ξανά τον θάλαμο αερίων για να υποδεχτεί τους επόμενους. Ο Γκέζα Ρέριγκ κουβαλά την ταινία στη πλάτη του, καθώς η κάμερα του Νέμες δεν τον αφήνει λεπτό από τα μάτια της. Και καθώς ο Σαούλ περιπλανιέται σ’αυτό το κολαστήριο, ξεναγεί τον θεατή όχι μόνο στην καθημερινή φρίκη του, αλλά και στην εκτελεστική απάθεια που του έχει επιβληθεί, ενώ το πτώμα του γιου του, θα έρθει για να του υπενθυμίσει την ανθρώπινη πλευρά του και να του δώσει ένα νέο λόγο ύπαρξης.
Προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες της χώρας από τις 12 Νοεμβρίου
-----------
Διαβάστε επίσης:
Οδηγός για το 56ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια. Στείλτε το πρώτο!
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.
Αυτή τη στιγμή δεν είστε συνδεδεμένος. Συνδεθείτε ή κάντε εγγραφή για να σχολιάσετε.